Nie zamierzamy tracić sił na wyścigi w liczbowych deklaracjach

Badania opinii, także te odnoszące się do planów wakacyjnych Polaków, niedawno opublikowane przez CBOS, potwierdzają, że może nas czekać trudny sezon. Na tym tle spektakularne wyniki ogłaszane przez kolejne biura wyglądają osobliwie. – twierdzi prezes Zarządu Ecco Holiday Grzegorz Płókarz.

Ostatnie dziesięć lat dla turystyki były okresem bardzo burzliwym. Były lata doskonałej koniunktury i lata, gdy wiele biur walczyło o przetrwanie. Ecco Holiday mimo tych zawirowań zdołało się rozwinąć. Na ile zrealizowano wyjściowe plany i czy trzeba je było gruntownie zmieniać?

Podstawowym założeniem w momencie przejmowania udziałów w Ecco Holiday i Ecco Travel było zachowanie stałej tendencji wzrostowej firmy i dalsze poszerzanie rynku. Wówczas też rozpoczął się proces integracji Ecco Holiday z pozostałymi podmiotami naszej grupy kapitałowej. Współpraca ze Spółdzielczymi Kasami Oszczędnościowo-Kredytowymi miała uniezależnić nas od sezonowych wahań popytu i stanowić jeden z filarów naszego biura. Osiągnięcie takiego stanu rzeczy, bo to zamierzenie zrealizowaliśmy, stawia nas teraz w dość uprzywilejowanej sytuacji względem innych operatorów, nie mających takiego wsparcia. Z pewnością wiele jest jeszcze do zrobienia. Zdajemy sobie sprawę, że ten sposób rozwoju posiada ogromny potencjał i błędem byłoby, gdybyśmy nie wykorzystali go w pełni.

Jak będzie się rozwijała Pana zdaniem sytuacja na polskim rynku turystyki wyjazdowej? Ostatnie lata nie należały do łatwych dla branży. Przyszłość też rysuje się niepewnie. Czy nowa strategia jest odpowiedzią na prawdopodobne zawirowania na rynku?

Nie zamierzamy tracić sił na wyścigi w liczbowych deklaracjach Badania opinii, także te odnoszące się do planów wakacyjnych Polaków,...


Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail