Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.


Jak serwisy zakupów grupowych mogą wspomagać branżę turystyczną?

Ze zniżek serwisów zakupów grupowych skorzystało już ponad 3,2 mln Polaków. Dla prowadzących biura turystyczne, a głównie dla właścicieli ośrodków i innych organizatorów wypoczynku, to dobra okazja do wypromowania się i pozyskania nowych klientów. Jak zatem skutecznie wykorzystać nowy trend zakupów grupowych tak, żeby osiągnąć sukces?


Serwisy zakupów grupowych to sposób na dotarcie do dużej grupy potencjalnych klientów. Średnio co piąty polski internauta odwiedza tego typu strony, jak wynika z badań Gemius. Platformy zakupów grupowych umożliwiają publikację ofert na swojej stronie i wpierają ich przygotowanie w zakresie grafiki czy copywritingu. Dodatkowo, promują je w kanałach social media takich jak Facebook, Blip, Twitter oraz poprzez mailingi do swoich użytkowników. Atrakcyjna oferta, wysoki rabat czy niski koszt nabycia kuponu skłaniają internautów do skorzystania z proponowanej usługi. I tak oferta danego organizatora wypoczynku zdobywa średnio od stu do kilku tysięcy nowych nabywców. Jak sprawić, żeby jedna propozycja  opublikowana w internecie dotarła do pożądanej ilości odpowiednich klientów?


Ustal ile i kiedy chcesz sprzedać

Zanim przedsiębiorca przystąpi do współpracy z serwisem zakupów grupowych musi dokładnie sprawdzić, ile dodatkowych osób może obsłużyć, jaki sprzęt nie jest w pełni wykorzystany, jaki ma zapas materiałów, jak wyglądają rezerwacje na kilka następnych tygodni czy miesięcy.


Na tej podstawie powinien oszacować ilość kuponów, jaką zaoferuje w serwisie zakupów...

Wydanie: 11/2011, PRAWO

  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności