Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.


Polaków stać wreszcie na wakacyjny wyjazd

Ubiegłoroczne wakacje niemal połowa Polaków spędziła w swoich domach. Pozostali szczęściarze, którzy mieli okazję skorzystania z wypoczynku choć w innym regionie kraju, najczęściej stacjonowali u rodziny. Tylko co trzeciego rodaka stać było na wynajęcie hotelu lub domku letniskowego. Wakacje 2011 mogą diametralnie zmienić te statystyki. W jaki sposób? Dzięki gorączce zakupów grupowych, z których korzystało już ponad 3 mln Polaków.



Większość osób uznałaby hotel Senator z nadmorskiego Dźwirzyna za przybytek luksusu, tak jak postrzegane są obiekty z czteroma lub pięcioma gwiazdkami, przeważnie niedostępne dla przeciętnego obywatela. Standardowe 3 noce w hotelu wraz z osobą towarzyszącą to wydatek rzędu 900 zł. Niektórzy, a ściślej mówiąc 140 osób, dostanie tego lata rachunek na ponad połowę mniej. – Wystawiliśmy ofertę 3 noclegów dla 2 osób ze śniadaniem za 395 zł, czyli z ponad 50 proc. rabatem. Ustanowiliśmy jednak limit 50 kuponów, który ostatecznie zwiększyliśmy do 70, gdyż zainteresowanie przerosło nasze oczekiwania – mówi Magdalena Gosek z dźwirzyńskiego hotelu, którego oferta pojawiła się na serwisie zakupów grupowych Citeam.pl. Dzięki temu wypoczynek w czterogwiazdkowym obiekcie jest dostępny dla tych, którzy do tej pory nie mogli sobie na niego pozwolić – dodaje.


Luksus na każdą kieszeń

– Serwisy umożliwiające grupowy zakup danej usługi sprzedają ją ze zniżką co najmniej 50%. W taki sposób do klientów chcą docierać zarówno luksusowe obiekty hotelarskie, SPA, hostele czy organizatorzy tygodniowych wakacji na mazurskim...

Wydanie: 11/2011, PRAWO

  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności