Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.


Sopocki Klaster Turystyczny

Klastry są modne i się opłacają. Władze Sopotu postawiły na innowacyjność i utworzyły inicjatywę sopockiego klastra turystycznego. Podstawą działań klastrowych jest współpraca tych, którzy na co dzień konkurują ze sobą. Co miesiąc w Sopocie odbywają się spotkania klastrowe. Są już realizowane pierwsze pomysły na promocję miasta i wydłużenie sezonu turystycznego w Sopocie: Sopocki Kalendarz Imprez i Sopocki Klub Konferencyjny.


Chociaż Sopot wydaje się być miastem, który nie ma problemu z napływem turystów, ciągle myśli o rozwoju sopockiego sektora turystycznego. Obok wielkich inwestycji, takich jak budowa przystani jachtowej przy Molo, modernizacja Opery Leśnej, budowa Centrum Haffnera, miasto inwestuje w innowacyjność i kooperacje. Dlatego samorząd przystąpił do projektu klastrowego i wyłożył ponad 97 tys. zł na wkład do projektu. Na całe zadanie dofinansowane z środków unijnych wydanych zostanie pół miliona złotych. Projekt potrwa do czerwca 2012 roku.


Współpraca przedsiębiorstw w Sopocie jest czymś naturalnym. Zainteresowanie współpracą klastrową jest bardzo duże, na każde spotkanie przychodzi coraz więcej osób -mówi Dorota Sykut, koordynator projektu.- Sopot to małe miasto, gdzie ludzie się znają. I dlatego jest tu dobra atmosfera nie tylko do prowadzenia interesów, ale również dla wspólnych działań. Do sopockiego klastra turystycznego również chętnie dołączają podmioty ofertujące turystom rozrywkę i kontakt z wysoką kulturą. Przecież Sopot to kurort, który od zawsze inspirował artystów. W galeriach, teatrach i na ulicach można oglądać ich dzieła. ...

Wydanie: 11/2011, PRAWO

  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności