Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.


Globalny raport firmy Amadeus ukazuje zmiany, jakie dokonają się w podróżach lotniczych pod wpływem technologii mobilnych w ciągu najbliższych pięciu lat

Technologie mobilne spowodują zmiany zarówno w funkcjonowaniu linii lotniczych, jak również w sposobie i jakości podróżowania – takie wnioski zawiera nowy raport branżowy, opublikowany przez firmę Amadeus, wiodącego dostawcę rozwiązań technologicznych i usług przetwarzania danych dla światowej branży turystycznej. Globalny raport, zatytułowany „The always-connected traveller: How mobile will transform the future of air travel” („Podróżny zawsze w sieci – jak technologie mobilne przekształcą podróże lotnicze”), prezentuje zmieniające się podejście podróżnych do usług mobilnych, świadczonych przez linie lotnicze, wskazując nowe technologie mobilne, które zrewolucjonizują wszystkie etapy podróży.

Raport, którego autorem jest Norm Rose z Travel Tech Consulting Inc, zawiera ocenę dzisiejszych możliwości linii lotniczych w zakresie rozwiązań mobilnych, przedstawia nowe rozwiązania mobilne, które mają zostać wprowadzone w ciągu najbliższego roku lub dwóch lat, a także zaawansowane funkcje, które w ciągu trzech do pięciu lat całkowicie zmienią sposób i jakość podróżowania.

Opracowany z myślą o stymulowaniu innowacyjności w branży turystycznej, raport prezentuje informacje z szeregu badań jakościowych, przeprowadzonych wśród linii lotniczych z całego świata, uzupełnionych danymi zebranymi w globalnym badaniu grupy 2978 podróżnych przez JD Power na zlecenie firmy Amadeus.

Zapotrzebowanie podróżnych na usługi mobilne jest duże
Choć usługi mobilne to wciąż nowość w branży turystycznej, widać wyraźnie, że podróżni coraz bardziej oczekują ich dostępności i zaczynają z nich korzystać: już 16 procent ankietowanych podróżnych dokonuje rezerwacji za pomocą smartfonów. Liczba ta rośnie do 18 procent w grupie wiekowej 18-35 lat i do 33 procent wśród osób często podróżujących. 3,4 procenta wszystkich podróżnych wykorzystuje telefony komórkowe podczas odprawy – w Azji odsetek ten sięga nawet 7,4 procenta.

Największą liczbę funkcji mobilnych oferują obecnie przewoźnicy azjatyccy
i północnoamerykańscy
Z rozmów przeprowadzonych z dziewięcioma liniami lotniczymi z całego świata wynika, że większość...

Wydanie: 11/2011, PRAWO

  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności