Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.


Jak rozwiązania IT wpływają na pracę biura podróży?

Firma Amadeus Polska rozpoczęła serię spotkań z przedstawicielami polskich biur podróży na temat zwiększenia efektywności działania operacyjnego biura podróży oraz optymalizacji procesów biznesowych


7 października br. w hotelu Le Regina w Warszawie odbyło się seminarium połączone z warsztatami, zatytułowane „Wpływ rozwiązań IT na pracę biura podróży”, którego organizatorem była firma Amadeus, wiodący partner technologiczny i dostawca usług przetwarzania danych dla światowej branży turystycznej. Seminarium rozpoczyna cykl spotkań z Partnerami, połączonych z konsultacjami dotyczącymi działalności biur podróży oraz podnoszenia efektywności prowadzonego biznesu poprzez wykorzystanie rozwiązań IT oraz kanału internetowego.

Spotkanie otworzył Prezes Zarządu Amadeus Polska, Krzysztof Kuc, który zaprezentował drugi kierunek rozwoju strategii biznesowej dla firm turystycznych, skupiając się obok oferty produktowej także na rozwiązaniach technologicznych i usługach, które mają kluczowe znaczenie w prowadzeniu efektywnej działalności biznesowej. – Każda firma działa w określonym otoczeniu biznesowym. Aby mogła sprawnie funkcjonować i być liderem na rynku, należy dostosować jej działalność operacyjną do obranej strategii. Obecnie technologie informatyczne stanowią kluczowe elementy, które pozwalają uzyskać przewagę na konkurencyjnym rynku. Prowadząc firmę należy więc dbać nie tylko o jakość oferowanych produktów, lecz także o efektywność organizacji biura i doskonałość operacyjną, która wpływa bezpośrednio na rozwój biznesu – powiedział Krzysztof Kuc.

Prezes Amadeus Polska podkreślił także duże znaczenie znajdującego się w Warszawie Amadeus CESE Solution Centre, czyli centrum...

Wydanie: 11/2011, PRAWO

  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności