Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.


Demokracja w grupie – firmy turystyczne korzystają na zakupach grupowych

Zakupy grupowe zmieniają układ sił na rynku usług turystycznych. Najbardziej korzystają mniejsi operatorzy, którzy dzięki portalom zakupowym mają szansę realnie konkurować z największymi graczami na rynku. Zakupy grupowe to dla biur niski koszt dotarcia do milionów potencjalnych klientów, łatwe promowanie nowych usług, a także zapewnienie zainteresowania ofertą również poza sezonem. Najczęściej wybieranym przez operatorów partnerem w zakresie grupowych zakupów jest Gruper.pl – serwis sprzedaje blisko 50% ofert turystycznych dostępnych na wszystkich portalach tego typu w Polsce.


Zakupy grupowe to innowacyjne, a zarazem skuteczne narzędzie marketingowe umożliwiające promocję oferowanych produktów czy usług oraz gwarantujące pozyskanie nowych klientów. Gruper.pl, który jest liderem w zakresie sprzedaży wyjazdów turystycznych, współpracuje z kilkuset partnerami z branży, docierając zarówno do renomowanych, jak i dotąd mniej znanych usługodawców – partnerami serwisu są hotele, pensjonaty, biura turystyczne. Zakupy grupowe to dla biur niski koszt dotarcia do milionów potencjalnych klientów, a także zapewnienie zainteresowania ofertą również poza sezonem.

- Nie ma drugiego tak wydajnego i szybkiego kanału sprzedaży. Potencjał tkwiący w zakupach grupowych z powodzeniem może napędzać przychody branży turystycznej – mówi Marcin Mikołajczyk - O tym, jak bardzo tego typu oferty są rozchwytywane, może świadczyć przykład wycieczki do Hiszpanii oferowanej na naszym portalu. W ciągu 30 godzin jego użytkownicy wykupili ich aż 750. Jest to dotychczasowy rekord wśród wszystkich portali zakupów grupowych oraz ofert tego typu - dodaje.

Do Grupera trafia co druga firma zainteresowana sprzedażą usług turystycznych za pomocą serwisów zakupów grupowych w Polsce. Tylko w czerwcu br. serwis sprzedał wyjazdy turystyczne za kwotę 3 mln złotych. W okresie od czerwca...

Wydanie: 11/2011, PRAWO

  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności