Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.


Jak powinny się rozwijać szybkie koleje – wyniki nowego badania przeprowadzonego na zlecenie firmy Amadeus

Firma Amadeus, wiodący partner technologiczny  i dostawca usług przetwarzania danych dla światowej branży turystycznej, przedstawiła wyniki ogólnoeuropejskiej ankiety przeprowadzonej wśród osób podróżujących kolejami przez firmę YouGov, ośrodek badań i konsultingu.


Badania ankietowe objęły ponad 7000 pasażerów kolei z sześciu krajów Europy – Francji, Niemiec, Włoch, Hiszpanii, Szwecji i Wielkiej Brytanii – których zapytano o oczekiwania i preferencje dotyczące coraz popularniejszych międzynarodowych podróży szybką koleją na duże odległości.


Wyniki ankiety, reprezentatywne dla każdego z sześciu przebadanych rynków, ujawniły znaczne różnice między nimi i dostarczyły cennych informacji dla przewoźników kolejowych, którzy zamierzają usprawnić swoje działanie i podnieść jakość obsługi pasażerów. Przed kolejami otwierają się atrakcyjne możliwości – przy konkurencyjnych cenach biletów aż 77% ankietowanych byłoby skłonnych wybrać międzynarodową szybką kolej zamiast innego środka transportu.


Do najważniejszych wniosków z badania należą:


Święty Graal: bezproblemowa podróż

Niemal 60% ankietowanych deklaruje, że chciałoby mieć możliwość dokonywania rezerwacji biletów na „podróże koleją połączone z innymi środkami transportu” (tzn. jeden bilet na każdy rodzaj transportu wykorzystany na całej trasie) jeszcze przed rozpoczęciem podróży. Spośród przebadanych krajów, taką możliwość za najbardziej atrakcyjną uznali pasażerowie ze Szwecji (71%), Niemiec (64%) i Hiszpanii (63%)....

Wydanie: 11/2011, PRAWO

  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności