Nowości w umundurowaniu personelu pokładowego PLL LOT

PLL LOT S.A., jedna z najbardziej rozpoznawalnych  polskich marek w kraju jak i na świecie, stale pracuje nad swoim wizerunkiem. Po prezentacji nowoczesnego malowania samolotów, zmianie platformy  komunikacji  marketingowej, udoskonalaniu profilu na Facebook'u czy unowocześnieniu layoutu  magazynu pokładowego "Kaleidoscope", LOT z początkiem stycznia 2012 roku  wprowadza nowe elementy do umundurowania personelu pokładowego.


LOT aspirując do światowej czołówki linii lotniczych i stale pracując nad jakością usług nie
zapomina także o wizerunku. Po znaczących zmianach wprowadzonych w 2011 roku, z
których wymienić należy odświeżone malowanie samolotów, będące kompilacją
tradycyjnych i nowoczesnych elementów, zmianę stylu komunikacji marketingowej, który
wzmacnia wizerunek i buduje świadomość marki...

Wydanie: 11/2011, PRAWO
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail