Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.


Wakacje językowe – Polacy szukają alternatywy dla zwykłych urlopów

Z nauki języków w wakacje wcale nie trzeba rezygnować. Coraz popularniejsze stają się specjalne wyjazdy językowe do Wielkiej Brytanii, na Maltę, do Hiszpanii, a nawet do Chile, Belize i RPA. Taki wyjazd to z jednej strony zwykłe wakacje, z drugiej ponad 20 godzin nauki języka i to nie koniecznie w sali lekcyjnej. W Belize uczą go np. na plaży, a w RPA na safari i kitesurfingu. Jak szacuje agencja edukacyjna Language Abroad, w tym roku z tego typu formy wypoczynku skorzysta nawet 3 tys. Polaków. Kierunkiem numer jeden będzie Wielka Brytania, a tuż za nią Malta, Włochy i Hiszpania. – Ceny wakacji językowych są już porównywalne z cenami zwykłych urlopów. Także pojawienie się wielu egzotycznych kierunków, zwłaszcza z Ameryki Południowej i Afryki daje szansę na naukę hiszpańskiego czy angielskiego w bardziej egzotycznych sceneriach niż Londyn czy Barcelona – mówi Halina Juszczyk, dyrektor agencji edukacyjnej Language Abroad.

 

Agencje edukacyjne alternatywą biur podróży?

 

Polacy nie rezygnują z nauki języków obcych w okresie wakacji. Zamiast tego szukają alternatyw dla dusznych sali wykładowych. Coraz częściej przy tym zaglądają do agencji edukacyjnych - firm organizujących wyjazdy do zagranicznych szkół językowych oraz na tzw. wakacje językowe. Jak szacuje jedna z nich – Language Abroad, w okresie od czerwca do sierpnia na wypoczynek językowy wyjedzie nawet 3 tys. Polaków, każdy z nich wyda na niego średnio 1500 EUR.

 

 Dziś w Polsce działa kilkanaście tego typu agencji, w których znajdziemy oferty...


Wydanie: 11/2011, PRAWO

  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności