Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.


Szkolić, czy nie szkolić – oto jest pytanie?

Oferta szkoleń skierowanych do branżyturystycznej, gastronomicznej i hotelarskiej jest dość  ciekawa, niestety niewiele jest możliwości udziału w zajęciach dofinansowanego ze środków UE. Czy branża jest zainteresowana podnoszeniem swoich kwalifikacji? Czy szkolenia w tym segmencie rynku są potrzebne? Czy zdobywanie nowych kwalifikacji może pomóc w radzeniu sobie z kryzysem? O zdanie zapytaliśmy kilku ekspertów.

Na jednym z najpopularniejszych portali szkoleniowych inwestycjawkadry.info.pl do branży turystycznej i hotelarskiej obecnie skierowana jest oferta 218 szkoleń. 49 ofert jest współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, za resztę szkoleń musimy zapłacić od 99 do 650 zł. Z tak sporej liczby ofert, tylko 25 skierowanych jest do podmiotów branży z woj. mazowieckiego, z tego zaledwie 5 jest dofinansowane, przy czym w zasadzie do czynienia mamy tylko z 2 tematami z możliwością udziału w różnych terminach. Podobnie wygląda sytuacja w branży gastronomicznej, gdzie w kategorii „gastronomia i żywność” mamy 141 szkoleń, z czego tylko 39 to te dofinansowane z EFS. Tylko 17 szkoleń realizowanych jest na terenie woj. mazowieckiego. Tu, podobnie jak przy branży turystycznej i hotelarskiej, tylko 2 tematy są dofinansowane ze środków unijnych. Nie jest to duża liczba, porównując ofertę do innych branż, gdzie np. dla kategorii edukacja – szkolnictwo mamy możliwość udziału w ponad 800 szkoleniach.

w1


Jak widać szkoleń dofinansowanych z EFS, a skierowanych do branży turystycznej i HORECA  jest niewiele. Prawdopodobnie będzie jeszcze mniej, biorąc pod uwagę fakt, że rozpoczynamy nowy okres programowania Unii Europejskiej 2013 – 2020, gdzie nie do końca wiadomo jeszcze jakie działania będą dofinansowywane i na realizację jakich celów będą przeznaczane w Polsce środki.


„Od kilku miesięcy realizujemy na terenie woj. mazowieckiego projekt „Public relations w turystyce –...

Wydanie: 11/2011, PRAWO

  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności