Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.


Luksus w samolocie w luksusowej cenie


Podróż w pierwszej klasie zapewnia komfort, elegancję i prestiż zadowalając nawet najbardziej wymagających pasażerów. Według Harrel Associates, nowojorskiej firmy monitorującej ceny biletów lotniczych, lot klasą premium w jedną stronę, kosztuje średnio 8 tys. dolarów. Za taką cenę, klienci mogą liczyć na prawdziwie królewskie traktowanie. Platforma rezerwacji biletów FRU.PL sprawdziła, jakie udogodnienia czekają na pasażerów ekskluzywnych lotów.


Drogocenny lot


Jak wynika z danych FRU.PL, najdroższe bilety lotnicze w pierwszej klasie obejmują loty międzykontynentalne. Przykładowo, bilet z Warszawy do Pekinu i z powrotem kosztuje niespełna 45 tys. zł. Za lot do Sydney podróżni mogą zapłacić nawet ponad 90 tys. zł.


Ekskluzywne poczekalnie

Wyjątkowa obsługa pasażerów pierwszej klasy rozpoczyna się jeszcze przed wejściem na pokład samolotu. Podróżnym zmierzającym na lotnisko, linie lotnicze Emirates, zapewniają bezpłatną usługę szoferską. Natomiast pasażerowie Air France, którzy kupili lot klasą zwaną La Première, mogą skorzystać z transportu limuzyną lub noclegu w hotelu. Z kolei podróżujący z Lufthansą, na lotniskach we Frankfurcie i Monachium, mają zapewnioną kontrolę bezpieczeństwa i kontrolę paszportową bez opuszczania poczekalni, a ze specjalnie przygotowanego lobby są odwożeni limuzyną do samolotu.


222



Poczekalnie w portach lotniczych przeznaczone dla klientów pierwszej klasy to swoisty crème de la crème ekskluzywnej podróży. Australijskie linie lotnicze Quanta przygotowały dla pasażerów klasy premium biblioteki, restauracje,




Wydanie: 11/2011, PRAWO

  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności