DCC i cash back zwiększą Twoje obroty podczas wakacji

Dodatkowe usługi dostępne w terminalach płatniczych Polcard okazują się szczególnie użyteczne w trakcie sezonu turystycznego. Docenią je przedsiębiorcy oraz ich klienci, płacący kartą za zakupy lub usługi.

Warszawa, 19 sierpnia 2015Dynamic Currency Conversion (DCC), czyli dynamiczna wymiana walut umożliwia posiadaczom zagranicznych kart płatność w ich macierzystej walucie. Kwota do zapłaty widnieje na wyświetlaczu terminala. Cash back pozwala klientom wypłacić gotówkę podczas zakupów opłacanych kartą. Dotyczy to wszystkich kart debetowych i niektórych kredytowych. Z danych firmy First Data wynika, że podczas wakacji liczba tych transakcji wyraźnie wzrasta, co potwierdza ich atrakcyjność dla przedsiębiorców.

Wakacje to jeden z najbardziej gorących okresów w handlu, szczególnie w miejscowościach turystycznych. Uruchomienie w terminalach płatniczych Polcard dodatkowych usług, takich jak cash back lub DCC to najlepszy sposób na zwiększenie obrotów punktu sprzedaży podczas sezonu urlopowego” – mówi Arkadiusz Kazanecki, Dyrektor Handlowy First Data, właściciela marki Polcard.

DCC - zarabiaj na płatnościach w obcej walucie

Według szacunków Ministerstwa Sportu i Turystyki, w 2014 roku do Polski przyjechało około 16,5 mln turystów, którzy wydali łącznie 4,8 mld euro.

Z kolei Główny Urząd Statystyczny policzył, że cudzoziemcy wydali w I kw. 2015 r. około 8,4 mld zł - więcej o 10,5% niż w poprzednim kwartale. Około 64% przyjazdów cudzoziemców do Polski związanych było z dokonaniem zakupów.

Najwięcej wydali na: towary nieżywnościowe (54%), na usługi (21%) oraz żywność i napoje bezalkoholowe (10%). GUS podaje, że w I kw. 2015 roku, cudzoziemiec wydał średnio 494, zł

Nasz kraj cieszy się rosnącą popularnością i warto to wykorzystać planując rozwój swojego biznesu.

  • Cudzoziemcy chętnie korzystają z kart płatniczych. Dlatego wielkim udogodnieniem i dla nich i dla przedsiębiorców jest aktywacja usługi DCC. Umożliwia ona dokonanie płatności w walucie,...


Wydanie: 11/2011, PRAWO
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail