Czas dla singli

2012-08-30

Kilku milionowa populacja Polaków- -singli ma charakterystyczne potrzeby związane ze stylem życia. O potrzebach singli i o tym jak wygląda ten rynek w innych krajach UE dowiemy się na konferencji „Marketing dla singli, czyli jak uwieść singla?, która odbędzie się we Wrocławskim Centrum Kongresowym już 24 września.






Szereg wykładów tej konferencji, przygotowanych przez specjalistów ekonomii, marketingu, socjologii, psychologii oraz bankowości to unikalna wiedza, niezbędna do tego, aby umieć dostosować swoją ofertę do potrzeb singli i wykorzystać potencjał tej dynamicznie rosnącej grupy społecznej. Lista osób i instytucji, które jeszcze nie rozpoznały potrzeb tej nowej grupy, jest zatrważająca. Banki, producenci odzieży i kosmetyków, biura podróży, deweloperzy.


Dlaczego tak się dzieje? Czy marketingowcy jeszcze nie zdali sobie sprawy, że singiel wydaje przede wszystkim na… siebie? W tym właśnie celu organizowana jest prestiżowa, pierwsza w Polsce konferencja – Marketing dla singli, czyli jak uwieść singla?”. Organizator – Katarzyna Adamowicz, założycielka portalu Połówki Pomarańczy zaprasza na nią przedstawicieli wszystkich firm, które swoją ofertą mogłyby zainteresować singli, a także wszystkich tych, którzy chcieliby się dowiedzieć czy warto się interesować tą grupą społeczną. – Warto! I mamy na to dowody – zapewnia Katarzyna Adamowicz. – Chcemy pokazać, jakie potrzeby mają single i jak można skonstruować ofertę, aby je zaspokoić i wzbogacić życie w pojedynkę, a jednocześnie na tym świetnie zarobić. Marketing wielu firm jest przestarzały i nie nadąża za zmieniającym się społeczeństwem.


Udowadniać to będą fachowcy – prelegenci zaproszeni na konferencję, wśród których można znaleźć nazwiska takie jak Katarzyna Adamowicz, Konrad Maj, Julita Czarnecka, Marek Zuber, Paweł Tkaczyk, Alina Stahl czy Ewa Żuławska. Klub Singla Połówki Pomarańczy powstał w 2005 roku we Wrocławiu, obecnie skupia wokół swojej działalności 80-tysięczną społeczność. Od 2007 roku prowadzi pierwszy w Polsce portal lifestylowy dla singli – www.polowki. pl. Portal jest tworzony przez singli, z udziałem wielu ekspertów. Porusza tematykę dotyczącą wielu dziedzin ich życia – od codziennego w wielkim mieście, poprzez kuchnię, rozwój osobisty, modę na finansach kończąc.



Ponadto od czterech lat Połówki Pomarańczy realizują dwa autorskie projekty dedykowane singlom – Mieszkanie dla singla i Singiel w podróży, których celem jest ułatwienie im poruszania się w tych obszarach. Dla każdego programu prowadzony jest osobny portal, w którym prócz oferty partnerów projektów, mogą znaleźć szereg artykułów związanych z ich tematyką. Konferencja „Marketing dla singla” jest pierwszym w Polsce spotkaniem dedykowanym rosnącej grupie singli i ich potrzebom. Na konferencję organizatorzy zapraszają szefów marketingu i PR oraz właścicieli firm, którzy chcieliby wpłynąć na transformację rynku, dostosowującą rynek do potrzeb singli oraz nauczyć się wykorzystywać biznesowo potencjał tej ogromnej grupy Polaków.

Polecamy
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail