CRM dla Agenta więcej niż tylko narzędzie IT

Zastanawialiście się państwo jak bardzo nowoczesne technologie pomagają nam w codziennym życiu? Dlaczego nie wykorzystać ich również w prowadzeniu biura turystycznego. Uwzględniając specyfikę pracy w biurze podróży śmiało można powiedzieć, że głównym i niezbędnym narzędziem pracy są programy informatyczne.
 
 
Wykorzystywane programy rezerwacyjne dostarczają informację o dostępności i cenie produktu jakim jest impreza turystyczna. Efektywna sprzedaż zależy zatem przede wszystkim od umiejętnego korzystania z programów rezerwacyjnych, a także niezbędnej wiedzy o produkcie. Z uwagi na to, że większość firm pracuje na kilku programach rezerwacyjnych – warto pomyśleć o systemie wspomagającym zarządzanie biurem podróży. Wiedząc gdzie i w jaki sposób zarezerwować wycieczkę pozostaje pytanie, jak zapewnić odpowiednie przechowanie danych uzyskanych w procesie rezerwacji.
 
 
Wszystko pod kontrolą
 
Do tego właśnie między innymi służy CRM – Customer Relationship Management – program, który dba o efektywność organizacji biura, budowania dobrych relacji z klientami oraz wsparcia działań marketingowych, a co za tym idzie – zwiększenia sprzedaży. CRM jest narzędziem, które przede wszystkim porządkuje efekty pracy poszczególnych pracowników w firmie. Dzięki możliwości personalizacji programu, każda zatrudniona osoba pracuje na indywidualnym loginie – co więcej – każdemu można nadać inne uprawnienia. Skutkuje to tym, że zapisywane są wszystkie działania pracowników, które bez problemu można zweryfikować i przedstawić w formie raportu. Program posiada moduł zarządzania czasem tzw. organizer, który przypomina nie tylko o sprawach bieżących, ale również wyświetla te wciąż nie załatwione. Specjalnie z myślą o komunikacji wewnątrz firmy istnieje opcja komunikatów – każdy z pracowników ma możliwość pozostawienia informacji innym osobom w...

Wydanie: 5/2012, e-TURYSTYKA
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail