20 lat Rynku Turystycznego

Rynek Turystyczny to przede wszystkim nasi czytelnicy. Od nich z okazji jubileuszu otrzymaliśmy wiele serdecznych życzeń i zachęt do dalszej pracy. Wszystkim serdecznie dziękujemy.



 

Krzysztof Piątek

prezes Neckermann Polska oraz Polskiego Związku Organizatorów Turystyki

Branża turystyczna potrzebuje wsparcia ze strony mediów. Coś jednak jest w tej turystyce, co wywołuje ponadprzeciętne zainteresowanie mediów. Niestety zainteresowanie bardzo powierzchowne, z reguły w poszukiwaniu sensacji. Ogromną rolę w edukowaniu mediów podstawową wiedzą na temat funkcjonowania biur podróży mają media branżowe, wśród których wiodącą pozycję zajmuje od lat Rynek Turystyczny. Nie sposób przecenić roli Rynku Turystycznego w propagowaniu działalności sektora usług turystycznych, promowaniu działalności biur podróży i organizatorów turystyki. To właśnie taki PR, którego branży brakuje jak rybie wody, stanowi pozytywną przeciwwagę do bulwarowego traktowania tematyki turystycznej. Podobnie ważną funkcję spełnia Rynek Turystyczny jako źródło informacji z życia branży, aktualności i nowinek oraz praktycznych informacji i danych potrzebnych w codziennym funkcjonowaniu przedsiębiorcy. To oczywiste, że za tą pomoc, wsparcie i życzliwość Rynku Turystycznego dla branży turystycznej, należą się Wam serdeczne podziękowania i szczere życzenia wszelkiej pomyślności na kolejne dwudziestolecia

 

 

Rafał Szmytke

prezes Polskiej Organizacji Turystycznej

Składam w imieniu swoim oraz pracowników Polskiej Organizacji Turystycznej gratulacje dla całej redakcji z okazji 20-lecia Rynku Turystycznego. Jest mi niezmiernie miło, że mogę razem z Państwem cieszyć się tym jubileuszem i sukcesem wydawniczym. Pojawienie się dwadzieścia lat temu magazynu, który nie tylko pokazywał atrakcje turystyczne Polski, ale także poruszał ważkie sprawy związane z turystyką przyczyniło się do postrzegania turystyki, jako ważnej gałęzi gospodarki. Dzięki wnikliwej analizie procesów związanych z rozwojem turystyki w Polsce, Rynek Turystyczny zyskał nie tylko grono stałych czytelników, ale także rangę merytorycznego pisma i nieocenionego źródła wiedzy o trendach na krajowym i międzynarodowym rynku turystycznym. Korzystając z okazji, przesyłam wyrazy szacunku oraz życzenia wielu sukcesów i realizacji wszelkich planów i zamierzeń.

 

 

 

Paweł Niewiadomski

prezes Polskiej Izby Turystyki

Tempus fugit jak mawiali starożytni Rzymianie. Dopiero co z ciekawością czytałem pierwsze numery Rynku Turystycznego, a już minęło 20 lat. Dla niektórych pism zapewne sukcesem byłoby już samo utrzymanie się przez ten czas, ale Rynek Turystyczny zdecydowanie do tej grupy się nie zalicza. Ciekawa merytoryczna zawartość, aktualna tematyka i dbałość o szatę graficzną wyróżniają go nie tylko pośród prasy branżowej. Czasopisma, które czytam, dzielę na te czytane z obowiązku i na te, które czytać po prostu lubię. Rynek Turystyczny jest jednym z nielicznych, które zaliczam do obu kategorii. W każdym wydaniu znajduję coś, co uważam za szczególnie interesujące i użyteczne. Gratuluję wszystkim, którzy przez 20 lat tworzyli pismo, a z okazji pięknego jubileuszu życzę utrzymania poziomu i rzeszy wiernych czytelników.

 

 

Anna Somorowska

dyrektor biura Mazowieckiej Organizacji Turystycznej...


Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail