Polska bajkowa

Polska Organizacja Turystyczna przedstawiła nową kampanie mającą promować Polskę za granicą. Oparta jest na motywach z powszechnie znanych bajek – Czerwonego Kapturka, Alicji z krainy Czarów. Prezes POT Rafał Szmytke uzasadniał ten wybór faktem, że polskie bajki jak Bolek i Lolek czy Koziołek matołek nie są znane w świecie. – Jak pokazują badania, przechodnie patrzą na plakat kilka sekund. I w tym czasie muszą mieć pozytywne skojarzenie – podkreślał Szmytke. – Z tego powodu wybraliśmy motywy bajkowe, bo to kojarzy się z dzieciństwem, czymś do czego chcielibyśmy wrócić. – dodał szef POT. Promocja odbywać się będzie w prasie, telewizji internecie, na bilbordach i plakatach (m.in. w środkach komunikacji). Kosztować będzie w sumie 34 mln euro i sfinansowana zostanie w większości ze środków unijnych. Kampania potrwa do końca maja 2013 roku. Obejmuje Wielką Brytanię, Niemcy, Francję, Belgię, Danię, Szwecję i Holandię. W II kwartale 2013 roku kampania zostanie rozszerzona na kolejne rynki: włoski, irlandzki, hiszpański, ukraiński, rosyjski i czeski.

 



W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail