Dobry PR

PR ma w Polsce zły PR. Nie oznacza to jednak, że gminy, miasta, regiony, a także znajdujące się na ich terenie atrakcje turystyczne o dobre relacje z mediami i wizerunek swoich marek nie mogą zadbać same. To możliwe, choć wymaga wielu zmian, zwłaszcza mentalnych.

 

W poprzednim numerze „RT” pisałem o content marketingu. Nie kwestionuję siły i znaczenia tradycyjnych mediów.

 

Najczęściej popełniane błędy

Kiedy zapytacie dziennikarza mediów ogólnopolskich, czym różni się jego praca od pracy dziennikarza w mediach lokalnych, zapewne usłyszycie, że jego praca jest bardziej odpowiedzialna, prestiżowa i wymagająca. Dziennikarze lokalnych mediów, zazwyczaj marzą zaś o pracy w ogólnopolskich mediach, prestiżu i pieniądzach. W procesie budowania wizerunku dziennikarza odgrywają bardzo istotną rolę, bo od dobrych relacji z nimi zależy czy pojawimy się w mediach i w jakim kontekście. Co się dzieje, gdy do...

Wydanie: 9/2012, MARKETING
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail