Wyjazd z Facebooka

Najważniejszym miejscem, które pomaga podjąć decyzje dotyczącą wypoczynku są dziś media społecznościowe. Klienci opierają się głównie na portalach społecznościowych, aplikacjach mobilnych czy blogach podróżniczych. Bez działania na tym polu nie można osiągnąć sukcesu w branży turystycznej.

Badania przeprowadzone na zlecenie Text100 Global Communications wyraźnie wskazują na nowe sposoby komunikacji zarówno w skali globalnej jak i regionalnej. Konsumenci korzystają z nich na każdym z czterech etapów obejmujących wyjazd: szukaniu inspiracji, podjęciu decyzji, dokonaniu zakupu i podzieleniu się doświadczeniem. Konsultacje online Zgodnie z wynikami badań, media społecznościowe odgrywają największą rolę w pierwszej i ostatniej fazie podejmowania decyzji o podróży: poszukiwaniu inspiracji i dzieleniu się doświadczeniem. Okazuje się, że 63 proc. respondentów przy podejmowaniu decyzji o kierunku wyjazdu za najważniejszy czynnik uważa opinie rodziny i znajomych, zamieszczone w mediach społecznościowych. Natomiast aż 87 proc. osób w wieku poniżej 34 lat używa Facebooka jako źródła z którego czerpie inspiracje do wyjazdu. Ponad połowa korzysta jeszcze przy tym z Twittera, Pinteresta i innych tego typu platform. Okazuje się, że klienci czerpią dzisiaj informacje z wielu różnorodnych źródeł jednocześnie. – Podmioty odpowiedzialne za komunikację w turystyce muszą zintegrować swoje działania na różnych platformach, w...


Wydanie: 10/2012, e-TURYSTYKA
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail