Fundusz nie rozwiązałby problemu

Nie przeanalizowano faktycznych potrzeb, nie słuchano podpowiedzi przedstawicieli branży turystycznej, po prostu sięgnięto bezrefleksyjnie po dyżurne rozwiązanie, nośne medialnie, choć niezbyt skuteczne. – mówi o nowych przepisach Grzegorz Płókarz, prezes zarządu Ecco Holiday.

rt-2014-08-29

Jakie zabezpieczenia na rzecz klientów ma Ecco Holiday?

Od kilku lat stawiamy na rozwiązania idące dalej niż standardowe gwarancje, które są obligatoryjne dla wszystkich operatorów. By zapewnić naszym klientom faktyczną i efektywną ochronę, postawiliśmy na rozwiązanie bardziej indywidualne i adekwatne do potrzeb branży. Od 2012 roku ubezpieczamy wszystkie wpłaty naszych klientów. Dzięki temu w razie potrzeby odzyskają oni 100 proc. wpłaconych środków w dużo krótszym czasie niż w przypadku obowiązkowych zabezpieczeń. Obecnie jest to unikatowe rozwiązanie i o ile wiem nie stosuje go żaden inny operator w Polsce.

Zgodnie z planami Ministerstwa Sportu i Turystyki te zabezpieczenia miał uzupełniać jeszcze Turystyczny Fundusz Gwarancyjny. Jest pana zdaniem taka potrzeba?

Obecny system obowiązkowych zabezpieczeń nie gwarantuje należytej ochrony. Kwoty, jakie otrzymują poszkodowani klienci upadających biur podróży, często nie stanowią nawet połowy utraconych pieniędzy. Cała procedura zwrotu jest niejasna dla klientów, a także bardzo rozciągnięta w czasie i zajmuje ok. 2-3 lata. To jest...

Wydanie: 12/2012, ŚWIAT BRANŻY
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail