Eurolot w Travelporcie

Firma Travelport zawarła umowę z Eurolotem. Umowa przewiduje, że biura podróży współpracujące z firmą Travelport będą mogły rezerwować loty przewoźnika bezpośrednio w systemach GDS firmy Travelport.

rt-2013-11-03

System Travelport pozwoli zakupić bilety Eurolotu z poziomu wyszukiwarek i porównywarek internetowych – czyli segmentu online travel agents, w którym Travelport ma silną pozycję w Europie Wschodniej. – Systemy GDS należące do Travelport znacząco zwiększą dostępność oferty Eurolotu, obok tradycyjnych agentów i biur podróży, zwłaszcza w segmencie online travel agents, tj. wyszukiwarek i porównywarek internetowych – skomentował Jakub Szczepaniak, manager reservation systems & IT w Eurolocie. Ponadto Travelport poinformował o uruchomieniu przez Air France KLM usług dodatkowych dla współpracujących z Travelport biur podróży z Rosji i Europy Wschodniej.

Usługa Paid bags dla obydwu przewoźników oraz miejsca Economy comfort w samolotach linii KLM są już dostępne dla wszystkich współpracujących z Travelport biur podróży z Rosji, Polski, Węgier, Rumunii i krajów nadbałtyckich. – Platforma Travelport Merchandising to bardzo efektywny kanał dystrybucji. Umożliwia on liniom lotniczym udostępnianie swojej oferty 67 tysiącom biur podróży, które współpracują z firmą Travelport na całym świecie. Dla samych biur z kolei oznacza to dostęp do najszerszej oferty usług linii lotniczych – powiedział Robin Ranken, dyrektor ds. współpracy z liniami lotniczymi na region Europy. Składająca się z trzech modułów platforma Travelport Merchandising została uruchomiona w kwietniu 2013 r. i od tego czasu jest z powodzeniem wdrażana na całym świecie. Z pierwszego modułu – Travelport Aggregated Shopping – korzystają już linie easyJet, Norwegian, Transavia oraz Jet2.com. Z kolei na moduł Travelport Ancillary Services zdecydowały się takie linie jak Alitalia, Aegean oraz Air New Zealand. Uruchomienie trzeciego modułu – Travelport Rich Content and Branding – jest planowane na najbliższe miesiące. Rozwiązanie to jest obecnie opracowywane we współpracy z kilkoma liniami lotniczymi. Pozwoli ono przewoźnikom efektywniej promować i sprzedawać swoje produkty dzięki kontroli nad sposobem ich prezentacji wizualnej i opisowej biurom podróży.

Wydanie: 7/2013, AKTUALNOŚCI
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail