Lato Itaki

Od 5 listopada na rynku dostępna jest oferta Itaki na lato 2014. „Latozajawka” to pierwsza promocja oferty Itaki na sezon 2014. Objęte są nią najczęściej wybierane hotele i wycieczki, czyli ofertowe „pewniaki”.

Proponowane zniżki sięgają 37 proc., a dla dzieci do 50 proc. w wybranych hotelach. Dodatkowo klienci otrzymują pakiet gwarancji: niezmienności ceny, najniższej ceny i bezkosztowej zmiany rezerwacji do 31 stycznia. Dodatkowo do pierwszych 500 rezerwacji oferty „Latozajawka” touroperator dodaje jedną z wyjątkowych książek z Wakacyjnej Biblioteki Marzeń. Po kolejnym rekordowym sezonie, jakim było lato 2013, Itaka kończy ostatnie przygotowania do sezonu 2014. Sezon 2013 po raz kolejny umocnił pozycję firmy jako lidera na polskim rynku turystycznym i zamknął się liczbą 510 tys. obsłużonych klientów. Obroty firmy wyniosły ok. 1,33 mld zł, a szacunkowy zysk brutto wynosi ok. 35 mln zł.

„Latozajawka” to promocyjny zwiastun najszerszej oferty turystycznej na polskim rynku. Na jubileuszowy, 25. sezon touroperator przygotował łącznie 1125 hoteli i wycieczek objazdowych prezentowanych w 6 katalogach i na najnowszej wersji strony www.itaka.pl. Nowościami są greckie wyspy Samos i Santorini, włoska Apulia, marokańska Essaouira, bułgarskie kąpieliska Sozopol i Primorsko oraz kolejny czarter do Chorwacji - do Splitu, obsługujący środkową i północną Dalmację.

Wydanie: 7/2013, AKTUALNOŚCI
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail