Szczęście sprzyja lepszym

Planujemy obsłużyć ok. 560 tys. klientów i uzyskać przychód rzędu 1,6 mld zł. Obserwując pierwszy etap promocji mogę powiedzieć, że jesteśmy na najlepszej drodze do realizacji naszych planów – deklaruje Piotr Henicz, wiceprezes i dyrektor sprzedaży i marketingu Biura Podróży Itaka.

rt-2014-01-15

Ubiegły rok ugruntował państwa pozycję jako największego biura podróży na polskim rynku – ponad pół miliona klientów w ciągu roku. Co pana zdaniem decyduje o tym, że klienci wybierają waszą ofertę? Oferta Itaki jest po prostu najlepsza na rynku, a nasza firma cieszy się wysoką wiarygodnością.

Czyli z jednej strony bezkonkurencyjne ceny w określonym standardzie i dywersyfikacja produktu, a z drugiej zaufanie, jakim darzą nas klienci. Oczywiście nasza mocna strona to także sieć dystrybucji. Na dzisiaj mamy 123 salony firmowe w kraju plus 2 zagraniczne. Oferta jest dostępna także w ponad tysiącu biur agencyjnych na terenie całego kraju. Można także dokonywać rezerwacji bezpośrednio na naszej stronie internetowej.

 

Ten imponujący wynik uzyskali państwo w roku, kiedy najważniejszy kierunek turystyki wyjazdowej Egipt znacznie stracił. Jakie kierunki były najlepiej sprzedającymi się w waszej ofercie? Czy w tym roku będą dominowały te same kierunki?

Od lat na czele wakacyjnych przebojów znajduje się Turcja i tak samo będzie w sezonie Lato 2014, co widać w statystykach naszej promocyjnej sprzedaży, która jest prawie dwa razy większa niż w roku ubiegłym. Lato 2013 należało także do Grecji, gdzie proponowaliśmy wypoczynek na siedmiu wyspach: Krecie, Rodos, Kos, Korfu, Zakynthos, Thassos i Kefalonii. Na lato 2014 wprowadziliśmy dwie kolejne wyspy: Santorini i Samos. Zarówno w zeszłym roku, jak i aktualnie, dobrze sprzedaje się Hiszpania, zarówno w części „lądowej”, jak i na Wyspach Kanaryjskich. Mamy w ofercie cztery...


Wydanie: 9/2013, ŚWIAT BRANŻY
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail