Nowy szef MIG

Europejska Komisja Turystyki (ETC) wybrała nowego prezesa Marketing Intelligence Group (MIG).

rt-2014-03-11

Został nim Vincent Nijs. MIG jest instytucją zrzeszająca 33 krajowe instytuty zajmujące się badaniami w sferze turystyki. Nijs był dotychczas menadżerem do spraw badań w Visit Flanders w Belgii. Wybory odbyły się podczas 28 zjazdu organizacji w R eykiaviku w dniach 12-14 marca. Eksperci podkreślili kluczowe znaczenie turystyki dla gospodarek krajów Europejskich, w tym szczególnie dla rozwiązania problemu bezrobocia wśród młodych ludzi.

Wydanie: 12/2013, AKTUALNOŚCI
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail