Polska Izba Turystyki partnerem SGTiR

Polska Izba Turystyki i Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji nawiązały w czerwcu ścisłą współpracę. PIT objęła także partnerstwo merytoryczne nad specjalnością organizacja i obsługa ruchu turystycznego w SGTiR.

Polska Izba Turystyki jest największą ogólnopolską organizacją samorządu gospodarczego przemysłu turystycznego. Jej prawie 25-letnia działalność to okres skutecznych starań o nowy kształt biznesu turystycznego w Polsce. Natomiast Szkoła Główna Turystyki i R ekreacji przygotowuje absolwentów do kierowania, tworzenia i zarządzania przedsiębiorstwami turystycznymi, sportowymi lub rekreacyjnymi. – Polska Izba Turystyki zabiega na forum międzynarodowym i w Polsce o to, by turystyka była traktowana jako istotny dla budżetu państwa sektor gospodarki. Stawiamy również na przyszłość. Nasza współpraca z SGTiR to przede wszystkim projekty branżowe, do których zapraszamy przyszłych liderów – podsumowuje sekretarz generalny PIT Tomasz Rosset. Wśród najważniejszych celów współpracy SGTiR i PIT można wymienić partnerstwo przy specjalności Obsługa ruchu turystycznego na kierunku turystyka i rekreacja. – Studenci na studiach I i II stopnia będą uczestniczyli w zajęciach prowadzonych przez praktyków, wezmą udział w projektach biznesowych oraz stażach i praktykach w firmach zrzeszonych w Polskiej Izbie Turystyki – podkreśla dr Krzysztof Celuch, prorektor Szkoły Głównej Turystyki i R ekreacji. Sekretarz generalny PIT został także zaproszony do rady biznesu powołanej w SGTiR, koordynującej współpracę z biznesem. SGTiR i PIT organizują również wspólnie certyfikację Travelife – suistanability in tourism, dzięki której przyszli liderzy turystyki zdobywają dodatkowe uprawnienia w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu

Wydanie: 4/2014, AKTUALNOŚCI

To też może Cię zainteresować





W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail