Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.


Polska Izba Turystyki partnerem SGTiR

Polska Izba Turystyki i Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji nawiązały w czerwcu ścisłą współpracę. PIT objęła także partnerstwo merytoryczne nad specjalnością organizacja i obsługa ruchu turystycznego w SGTiR.

Polska Izba Turystyki jest największą ogólnopolską organizacją samorządu gospodarczego przemysłu turystycznego. Jej prawie 25-letnia działalność to okres skutecznych starań o nowy kształt biznesu turystycznego w Polsce. Natomiast Szkoła Główna Turystyki i R ekreacji przygotowuje absolwentów do kierowania, tworzenia i zarządzania przedsiębiorstwami turystycznymi, sportowymi lub rekreacyjnymi. – Polska Izba Turystyki zabiega na forum międzynarodowym i w Polsce o to, by turystyka była traktowana jako istotny dla budżetu państwa sektor gospodarki. Stawiamy również na przyszłość. Nasza współpraca z SGTiR to przede wszystkim projekty branżowe, do których zapraszamy przyszłych liderów – podsumowuje sekretarz generalny PIT Tomasz Rosset. Wśród najważniejszych celów współpracy SGTiR i PIT można wymienić partnerstwo przy specjalności Obsługa ruchu turystycznego na kierunku turystyka i rekreacja. – Studenci na studiach I i II stopnia będą uczestniczyli w zajęciach prowadzonych przez praktyków, wezmą udział w projektach biznesowych oraz stażach i praktykach w firmach zrzeszonych w Polskiej Izbie Turystyki – podkreśla dr Krzysztof Celuch, prorektor Szkoły Głównej Turystyki i R ekreacji. Sekretarz generalny PIT został także zaproszony do rady biznesu powołanej w SGTiR, koordynującej współpracę z biznesem. SGTiR i PIT organizują również wspólnie certyfikację Travelife – suistanability in tourism, dzięki której przyszli liderzy turystyki zdobywają dodatkowe uprawnienia w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu

Wydanie: 4/2014, AKTUALNOŚCI

Polecamy także:

GDS - Globalne Systemy Dystrybucji - dodatek do Rynku Turystycznego
Dodatek do Rynku Turystycznego traktujący o technologiach w turystyce.   Jak co roku oddajemy w ręce naszych czytelników specjalny dodatek dotyczący najnowszych...

Niemiecka turystyka 30 lat po upadku muru
Upadek Muru Berlińskiego w listopadzie 1989 r. i zjednoczenie Niemiec w następnym roku stały się najsilniejszymi motorami wzrostu niemieckiej turystyki...

GDS - Globalne Systemy Dystrybucji - dodatek do Rynku Turystycznego
Wywiady, nowości, trendy – najnowsze technologie w naszym corocznym dodatku. W tym roku piszemy nie tylko o Globalnych Systemach Dystrybucji, ale i innych...

Ruszyła sprzedaż ofert - „POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY"
Turyści mogą już rezerwować noclegi, oferty kulturalne czy gastronomiczne, a także wiele innych atrakcji, z których będą mogli skorzystać w weekend od 22 do 24...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności