Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.


Travelist w TV

Pierwsza kampania telewizyjna klubu travelowego Travelist wystartowała 7 lipca. Spot reklamowy Travelist będzie emitowany w telewizjach TVN i Polsat oraz we wszystkich kanałach tematycznych tych stacji. Kampania telewizyjna Travelist potrwa dwa tygodnie, od 7 do 27 lipca.

Oprócz głównych anten TVN i Polsat obejmie m.in. kanały: TLC, AXN, TVN Style, TVN 7, BBC lifestyle, Eurosport, Polsat 2, Polsat Cafe i Animal Planet. Kampania reklamowa Travelist jest wynikiem transakcji z brytyjskim gigantem na rynku travelowym – grupą Secret Escapes, która na początku marca br. wykupiła 100 proc. udziałów polskiego klubu. – To działanie Travelist to także dodatkowa promocja dla naszych partnerów biznesowych, czyli współpracujących z nami hoteli – komentuje Tomasz Nowiński, CEO Travelist. –Pozwoli nam ona na dotarcie do całkiem nowej grupy docelowej oraz wzmocni pozycję naszej marki na rynku usług turystycznych – dodaje Nowiński. Rezultaty, jakie prognozuje Travelist, to m.in. kilkadziesiąt tysięcy nowych użytkowników pozyskanych w bardzo krótkim czasie, wzrost zainteresowania prezentowanymi przez portal obiektami oraz zwiększenie wolumenu sprzedaży

Wydanie: 4/2014, AKTUALNOŚCI

Polecamy także:

GDS - Globalne Systemy Dystrybucji - dodatek do Rynku Turystycznego
Dodatek do Rynku Turystycznego traktujący o technologiach w turystyce.   Jak co roku oddajemy w ręce naszych czytelników specjalny dodatek dotyczący najnowszych...

Niemiecka turystyka 30 lat po upadku muru
Upadek Muru Berlińskiego w listopadzie 1989 r. i zjednoczenie Niemiec w następnym roku stały się najsilniejszymi motorami wzrostu niemieckiej turystyki...

GDS - Globalne Systemy Dystrybucji - dodatek do Rynku Turystycznego
Wywiady, nowości, trendy – najnowsze technologie w naszym corocznym dodatku. W tym roku piszemy nie tylko o Globalnych Systemach Dystrybucji, ale i innych...

Ruszyła sprzedaż ofert - „POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY"
Turyści mogą już rezerwować noclegi, oferty kulturalne czy gastronomiczne, a także wiele innych atrakcji, z których będą mogli skorzystać w weekend od 22 do 24...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności