Użycie systemów tour guide wymusi jakość obsługi klienta

Urządzenia typu tour guide system pomocne są wszędzie tam, gdzie wymagana jest werbalna komunikacja z grupą czy grupami osób – podkreśla Tomasz Dąbrowski, współwłaściciel firmy Tomix.

rs-2014-11-45

Jakie zastosowania ma tour guide system?

Zwane popularnie zestawami, systemami tour guide, urządzenia do bezprzewodowej transmisji głosowej pomocne są wszędzie tam, gdzie wymagana jest werbalna komunikacja z grupą czy grupami osób. Polecane są przewodnikom, prezenterom, szkoleniowcom czy tłumaczom również przy tłumaczeniach symultanicznych, audiodeskrypcji. Systemy tour guide znakomicie sprawdzają się w różnych środowiskach obiektów sakralnych, muzeach, galeriach, salach szkoleniowo-konferencyjnych, halach wystawowych, fabrycznych, produkcyjnych itp. Korzystając z systemów tour guide podwyższamy komfort komunikacji międzyludzkiej, a praca zmienia swój charakter, staje się łatwiejsza, przyjemniejsza i zdecydowanie efektywniejsza.

Kiedy i gdzie zetknął się pan z tymi urządzeniami?

Dobrze pamiętam, jak parę lat temu będąc w Rzymie w miejscach szczególnie odwiedzanych przez zorganizowane grupy turystów, po raz pierwszy spotkałem się z urządzeniami o których mówimy. W tym czasie jakością mocno odbiegały od dzisiejszych, ale wywoływały pewnego rodzaju sensację ze względu odmienność w kontakcie grupy osób z osobą prowadzącą, przewodnikiem. Tego typu kontakt za pomocą nadajnika i indywidualnych odbiorników z wykorzystaniem transmisji radiowej był przełomem technologicznym i początkiem w podnoszeniu komfortu obsługi w turystyce. W ówczesnych czasach standardem był mocny głos osób prowadzących, który ze względu na jego naturalne ograniczenia często wspomagany był przy pomocy przenośnych głośników z mikrofonem popularnie zwanych szczekaczkami. Takie rozwiązanie przez pewien czas sprawdzało się, ale w okresie, kiedy turystyka stawała się przemysłem, gwałtowny przyrost podróżujących spowodował, że w miejscach spotkań kilku grup...

Wydanie: 9/2014, ŚWIAT BRANŻY
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail