LOT ma się rozwijać

Jeszcze niedawno plany zarządu naszego narodowego przewoźnika dotyczyły głównie zmniejszenia strat. Teraz dotyczą rozwoju i ekspansji.

pws-2015-07c-37

LOT planuje być za pięć lat dwa razy większą linią lotniczą. Przewozić 10 milionów pasażerów rocznie, czyli ponad dwa razy więcej niż obecnie. Mieć prawie dwa razy większą flotę i wykonywać 60 proc. więcej rejsów. Spółka przedstawiła założenia strategiczne i plany rozwoju 2016-2020. Na przyszły rok zapowiedziała otwarcie pięciu nowych połączeń długodystansowych. Trzy nowe do Azji: Tokio, Seul i Bangkok oraz kilkanaście europejskich właśnie zostało ogłoszonych. Kolejne nowości będą znane jesienią. To pierwszy tak dynamiczny rozwój w historii firmy. LOT zamierza walczyć o pozycję lidera w regionie, stając się największym przewoźnikiem sieciowym w naszej części Europy.

Long haule i huby

Firma opiera swoje założenia strategiczne na kilku kluczowych elementach. Dwa podstawowe to połączenia długodystansowe i hub w Warszawie. Już teraz połączenia dreamlinerami stanowią najbardziej dochodową część biznesu, a LOT jest jedyną linią, która oferuje na większą skalę dogodne, regularne połączenia z Nowej Europy do USA, Kanady i Chin. – Będzie to główny motor naszego wzrostu, który pociągnie za sobą resztę siatki. Mamy w obszarze rejsów długodystansowych najmniejszą konkurencję w regionie. Nasze samoloty tworzą jedną z najmłodszych flot w Europie i jako jedyni wszystkie połączenia dalekodystansowe obsługujemy najnowocześniejszymi samolotami świata, B787 Dreamliner. Pasażerowie, nie tylko polscy, mocno to doceniają – zapewnia prezes zarządu PLL LOT Sebastian Mikosz. Te ambitne założenia uwiarygodniają analizy przyszłości rynku lotniczego autorstwa ekspertów Airbusa. Drugi element to hub w Warszawie. LOT będzie przewoźnikiem sieciowym, konsekwentnie rozwijającym ofertę szybkich i wygodnych przesiadek przez...

Wydanie: 4/2015, TRANSPORT
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail