Podsumowanie szkoleń dla firm turystycznych

Słuchacze w 13 grupach szkoleniowych. 134 przedsiębiorstwa branży turystycznej. Dwudniowe seminaria w 27 obiektach konferencyjnych na terenie całej Polski.

pws-2015-09m-16

pws-2015-09m-17

W sumie 160 godzin szkoleniowych, zarówno teoretycznych wykładów, jak i warsztatów i konsultacji. Tak w największym skrócie można podsumować program pod nazwą „Wzrost adaptacyjności mikro – małych i średnich przedsiębiorstw poprzez zarządzanie strategiczne”. Był on realizowany w ciągu dwóch lat przez Polski Związek Prywatnych Pracodawców Turystyki, będący członkiem konfederacji Lewiatan oraz Instytut Turystki w Krakowie. Działania te zostały podsumowane na konferencji, zorganizowanej w Warszawie 7 września. Jak przystało na tak duży branżowy projekt, na konferencji zjawiły się VIP-y branży turystycznej. Byli miedzy innymi: Tomasz Jędrzejczak, podsekretarz stanu w Ministerstwie Sportu i Turystyki, prezes Polskiej Organizacji Turystycznej Rafał Szmytke, Henryk Handszuh – przedstawiciel Światowej Organizacji Turystyki oraz Małgorzata Chechlińska – prezes Polskiego Związku Prywatnych Pracodawców Turystyki oraz prof. Tadeusz Burzyński – prezes Instytutu Turystyki w Krakowie. Za skomplikowaną nazwą projektu kryła się próba unowocześnienia zarządzania w firmach turystycznych w naszym kraju. Nacisk kładziony był na umiejętność tworzenia długoterminowych planów rozwoju firmy, co wbrew pozorom nie jest takie oczywiste. Uczestnicy szkoleń mieli okazje nauczyć się, jak takie strategiczne, ale realne plany sporządzać i jak kontrolować ich realizację. Szkolenia obejmowały między innymi warsztaty z zakresu kalkulacji ryzyka, tworzenia strategii firmy i opracowania wzorów dokumentów.

Wydanie: 6/2015, AKTUALNOŚCI
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail