TOUR SAL ON 2015

Miejsce, gdzie biznes spotyka się z pasją – targi turystyczne Tour Salon 2015 po raz 26. odbędą się w dniach 15-17 października 2015 r. Biznesowa platforma połączy specjalistów z szeroko zakrojonej branży turystycznej, wszystkie izby i stowarzyszenia turystyczne z Polski oraz wiele podmiotów z zagranicy. Poza targami, pretekstem do odwiedzenia Poznania będą atrakcyjne merytoryczne wydarzenia towarzyszące.

pws-2015-09m-20

pws-2015-09m-18

Coraz bliżej do październikowego Tour Salon, makroregionem partnerskim Tour Salonu jest Green Velo – sieć rowerowa, która pobiegnie przez pięć województw: lubelskie, podkarpackie, podlaskie, świętokrzyskie i warmińsko-mazurskie. Po raz pierwszy lokalnym partnerem targów jest Poznańska Lokalna Organizacja Turystyczna. Podobnie jak rok temu osoby zawodowo zawiązane z branżą skorzystają z dojazdu na targi autobusem z Warszawy za niewielką opłatą. Po raz pierwszy na Tour Salonie odbędzie się Tour Salon Blog Meeting. Jest to wydarzenie równie ważne dla blogerów, jak i wystawców. Jeśli ktoś planuje promocję przez blogerów, ale nie wie od czego zacząć, to w Poznaniu znajdzie cenne wskazówki. Zaplanowano również debatę, której tematem przewodnim będzie hasło: „Jak współpracować z blogerem z głową, czyli dlaczego nie warto trzymać się ustalonego planu”.

pws-2015-09m-19

W kolejnej części Tour Salon Blog Meeting uczestnicy wezmą w sesji matchmakingowej, podczas której każda ze stron będzie miała kilka minut na wzajemne poznanie i przekazanie oferty współpracy, a szczegóły będą omawiane już na stoiskach wystawców. Również premierową odsłonę na Tour Salonie będzie miała konferencja Hotel Marketing Conference organizowana we współpracy Międzynarodowych Targów Poznańskich z firmą Profitroom. Konferencja HMC 2015 poświęcona będzie marketingowi hoteli. HMC to dwa dni wypełnione inspirującymi prelekcjami, dyskusjami i warsztatami, ale też kuluarowymi rozmowami. Poznamy trendy w marketingu i sprzedaży usług hotelowych, nowe narzędzia. Uczestnicy zyskają świeże pomysły, kontakty biznesowe, okazję do wymiany doświadczeń z koleżankami i kolegami po fachu. Udział w konferencji jest bezpłatny w ramach dokumentu wejścia na targi. Z kolei Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce przygotuje seminarium pt. Pięć innowacyjnych propozycji wyjazdów firmowych i grupowych. Podczas seminarium podjęte zostaną tematy nowych kierunków podróży, przewidywanych hitów na rok 2016, rekomendacji dla organizatorów wyjazdów firmowych oraz budowania sieci kontaktów.

Polska Izba Hotelarstwa, redakcja TTG Central Europe oraz Fundacja Fenicja imienia świętego Charbela zorganizują seminarium Specyfika wrażliwości turysty bliskowschodniego. Na targach poznamy laureatów XXIV edycji Ogólnopolskiego Przeglądu Książki Krajoznawczej i Turystycznej. W Przeglądzie wzięli udział wydawcy literatury krajoznawczej i turystycznej, autorzy, związki twórcze oraz organizacje społeczne. Do konkursu kwalifikowano publikacje dotyczące obszaru Polski w obecnych granicach w pięciu kategoriach: albumy krajoznawcze, przewodniki, monografie oraz inne opracowania krajoznawcze, mapy i atlasy, informatory krajoznawcze, które zostały wydane w latach 2014-2015. Po raz trzeci na Tour Salonie odbędzie się Festiwal Podróżniczy Śladami Marzeń. W jego trakcie w konkursie o „Złoty Ślad” wyłoniona będzie najlepsza, najciekawsza i najatrakcyjniejsza prelekcja festiwalu. Z kolei tematem tegorocznego konkursu fotograficznego, który towarzyszy Festiwalowi, jest hasło All you can eat – czyli dowolna interpretacja tematu jedzenia.

Wydanie: 6/2015, AKTUALNOŚCI
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail