Bond pracuje w promocji

Agent 007 będzie namawiał turystów do wizyty w Wiekiej Brytanii.

Aby wykorzystać zainteresowanie Jamesem Bondem oraz potencjał kinowego przeboju, brytyjska organizacja turystyczna VisitBritain rozpoczęła kampanię Bond is Great. Kampania obejmuje reklamę prasową i internetową, działania w przestrzeni publicznej (outdoor) oraz promocję w mediach społecznościowych. Na specjalnej stronie VisitBritain.com/spectre zorganizowano konkurs, którego zwycięzcy będą mogli odbyć wymarzoną przygodę w stylu słynnego agenta. Dodatkowo na stronie można obejrzeć klip Bond is Great, z fragmentami poprzednich filmów o Jamesie, 360-stopniowymi panoramami kluczowych planów zdjęciowych Spectre, oraz materiały dystrybucyjne m.in. video Spectre zza kulis. VisitBritain miało już okazję przekonać się, jak filmy potrafią wypromować miejsca. Poprzednia kampania Bond is Great z 2012 roku, objęła zasięgiem 653 miliony osób na całym świecie, zapewniając Wielkiej Brytanii i partnerom promocję o wartości 3,5 mln funtów. Kampania pozytywnie wpłynęła na brytyjską turystykę. 16 proc. osób, które zapamiętały Bond is Great, zarezerwowało wycieczkę do Wielkiej Brytanii. Skyfall zainteresował również turystów szkockim Glencoe, wykorzystanym jako plan zdjęciowy. Jak wykazały badania przeprowadzone przez fundację Scottish Natural Heritage, liczba turystów odwiedzających Glencoe wzrosła o 41,7 proc. w 2012 r.

Wydanie: 7/2015, AKTUALNOŚCI
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail