Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.


Chcemy być rodzajem asystenta w podróży

Tradycyjna sprzedaż istnieje i są ludzie, którzy preferują ten sposób planowania podróży, ale to rynek wyszukiwarek online stale rośnie. Z mojej perspektywy mimo wszystko to internet jest przyszłością branży. I to przyszłością, która dzieje się już dziś – mówi Vera Pershina, dyrektor regionalny Kayak-a na Polskę i Rosję.

pws-2015-12x-12

Jaki model biznesowy przyjął Kayak? Jakie jest źródło przychodów firmy?

Obecnie nasze przychody generujemy między innymi z reklam. Warto jednak zauważyć, że Kayak nie sprzedaje niczego konsumentom, a zyski czerpie z przychodów od dostawców usług podróżnych oraz internetowych biur podróży (OTA). Naszym głównym celem jako metawyszukiwarki jest stawanie się coraz bardziej wszechstronnym. Dlatego skupiamy się na rozwoju trafności wyszukiwań, ich dokładności oraz szybkości całego procesu. Wszystko po to, by umożliwić podróżnym łatwe znalezienie lotów, hoteli, wynajmu samochodów czy całego pakietu wakacyjnego, które odpowiadają ich potrzebom. Krótko mówiąc, ten model polega na połączeniu najlepszych technologii wykorzystywanych w biznesie turystycznym. Jesteśmy bardzo pewni swojego modelu biznesowego i tego, że ma on przed sobą przyszłość. Jesteśmy dla naszych partnerów doskonałym źródłem, z którego docierają do nich ich klienci. Prowadzimy dla nich działania marketingowe, badamy ruch i z tego powodu chętnie z nami pracują.

Na jakich rynkach obecnie działa Kayak i które są dla was kluczowe? Gdzie notujecie największe wzrosty?

Obecnie działamy na ponad 30 rynkach na całym świecie i widzimy ogromny potencjał tej branży, ponieważ dostrzegamy szansę na bycie wsparciem dla...



  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności