W pełni internetowa platforma rezerwacyjna

W czasie wydarzenia biznesowego w Warszawie Amadeus oficjalnie ogłosił udostępnienie dla biur podróży w Polsce kolejnej generacji swojej platformy rezerwacyjnej pod nazwą Amadeus Selling Platform Connect.

pws-2016-04al-06

To w pełni internetowe, zbudowane we współpracy z konsultantami ds. podróży i z myślą o ich codziennej pracy rozwiązanie, udostępnia szeroki wybór ofert usług turystycznych przez globalny system dystrybucji Amadeus GDS. Ponadto usprawnia pracę kasjerów lotniczych i innych pracowników biur podróży zajmujących się obsługą podróżnych. W aplikacji Amadeus Selling Platform Connect zastosowano rozwiązania, które ułatwią pracę konsultantom w biurach podróży, pozwalając im szybciej i lepiej obsługiwać klientów. Po pierwsze, nowa platforma Amadeus działa szybko i płynnie, a jej nowa forma graficzna sprawia, że jest ona przejrzysta, intuicyjna i łatwa w obsłudze. Dzięki temu umożliwia biurom podróży obsługę na wysokim poziomie większej liczby klientów w krótszym czasie, obniżając koszty. Po drugie, aplikacja pozwala łatwiej rezerwować wiele różnych usług turystycznych w jednym miejscu, dzięki czemu konsultanci biur podróży mogą łatwiej dobierać różne oferty i łączyć je w spersonalizowane pakiety, oferując swoim klientom dodatkowe usługi. Amadeus Selling Platform Connect oferuje kilka nowych możliwości technicznych. Między innymi jest w 100 proc. obsługiwana w chmurze i dostępna z poziomu dowolnej przeglądarki internetowej. Biuro podróży nie musi poświęcać czasu na instalację i konfigurację oprogramowania na swoich komputerach, ponieważ program fizycznie znajduje się na serwerach Amadeus. Program daje też możliwość używania niedostępnych dotychczas usprawnień, które sprawiają, że konsultant biura podróży może pracować bardziej efektywnie. Przykładami takich rozwiązań są możliwość importu danych pasażerów z plików zewnętrznych czy obsługa transakcji pochodzących z innych systemów GDS. Oprócz nowych funkcji, Amadeus Selling Platform Connect oferuje też wszelkie udogodnienia, które miało dotychczas oferowane rozwiązanie. Dotyczy to dostępu do danych w czasie rzeczywistym, możliwości używania komend tekstowych, integracji platformy z innym oprogramowaniem używanym przez biura podróży, a także dostęp do pełnej gamy usług szczegółowych, takich jak Amadeus Fare Families, Amadeus Ancillary Services, Amadeus Ticket Changer i inne. Oprócz spotkania inauguracyjnego w Warszawie, które odbyło się 30 marca, Amadeus zaprasza na wydarzenia w Poznaniu (11 maja), Szczecinie (12 maja) i Trójmieście (10 czerwca). Oprócz prezentacji Amadeus Selling Platform Connect, goście będą mogli wziąć udział w inspirujących warsztatach twórczych oraz skorzystać z innych zaplanowanych atrakcji.


W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail