Jak nie organizować konferencji?

Organizacja konferencji, kongresu czy podobnego eventu wymaga wiele pracy od wszystkich zaangażowanych w wydarzenie stron. Czasami kilka drobnych błędów wystarczy, by praca ta poszła na marne i wszyscy po konferencji wspominali tylko problemy organizacyjne. Jak tego uniknąć? – odpowiada Katarzyna Romanowska, director Conference & Events w DoubleTree by Hilton Warsaw.

pws-2016-04am-01

Kluczem do osiągnięcia sukcesu jest sprawna komunikacja pomiędzy organizatorem konferencji a przedstawicielem obiektu. Ważne jest zrozumienie specyfiki pracy drugiej strony. Sprawi to, że będziemy przestrzegać ustalonych na początku współpracy harmonogramów i zredukujemy nieporozumienia do minimum. Niestety, czasem obie strony o tym zapominają i organizacja kongresu przemienia się w koszmar. Przyczyną takiego stanu rzeczy są zazwyczaj następujące błędy:

Błąd 1. Przekonanie, że ludzie pracują tylko dla nas

Organizatorzy konferencji skupiają się w jednej chwili na jednym evencie. Pracują bardzo intensywnie przez pewien czas, a po wydarzeniu mają chwilę, kiedy mogą sobie pozwolić na nieco niższe obroty. W hotelu, zwłaszcza dużym, sprawa wygląda inaczej – każdego dnia w obiekcie odbywa się kilka imprez. Staramy się spełniać nawet najbardziej wymagające oczekiwania ze strony naszych gości i organizatorów, niemniej naturalnym jest, że nikt nie jest w stanie pracować w trybie całodobowym i nie zawsze możemy od ręki przystąpić do załatwiania pewnych spraw. Dlatego prosimy o wyrozumiałość. Nie zostawiajmy ważnych ustaleń...


Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail