Wycieczka pod choinkę

Bony na wycieczki to coraz bardziej popularny prezent, jaki robią sobie Polacy. To również podarki, które fundują swoim pracownikom firmy. Od stycznia do końca listopada 2016 sprzedaż bonów podarunkowych Travelplanet. pl zwiększyła się o ponad 7 proc. w stosunku do podobnego okresu w 2015 roku. 28 proc. bonów (biorąc pod uwagę ich wartość) zakupiły osoby fizyczne, reszta to firmy. Znacznie bardziej, bo o blisko 20 proc., zwiększyła się średnia wartość kupowanego bonu – z ok. 800 zł do ok. 1 tys. zł. Skąd rosnące powodzenie takich bonów? Odpowiedź przynoszą wyniki sondażu Agencji Badania Rynku i Opinii SW Research przeprowadzone wspólnie z Travelplanet.pl w lipcu 2016. Wynika z nich że w wypadku kłopotów finansowych niechętnie skreślamy z listy wydatków wakacje (zaledwie 9 proc. badanych), za to w wypadku przypływu dodatkowej wolnej gotówki najchętniej wydalibyśmy ją na wypoczynek (ponad 26 proc.).

Wydanie: 12/2016, AKTUALNOŚCI
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail