Tripista inwestuje w androida

Tripsta.pl, największe internetowe biuro podróży w Europie Południowo-Wschodniej, wzmacnia pozycję w regionie wprowadzając nową aplikację dla systemu Android.

pws-2016-12zt-03

Biuro wprowadziło nową aplikację mobilną dla systemu Android, która umożliwia użytkownikom łatwe wyszukiwanie i bezpieczną rezerwację lotów na urządzeniach przenośnych. Aplikacja wyposażona została w dostępny w trybie offline kalendarz przypominający o ważnych datach i nie zrealizowanych płatnościach za bilety. Dodatkowo rejestracja indywidualnego konta umożliwia zapisanie w pamięci danych i adresów pasażerów, co znacząco skraca proces rezerwacji. Potwierdzają to statystki tripsta.pl, według których przeciętny użytkownik aplikacji mobilnej rezerwuje podróż w zaledwie trzy minuty. – Co roku obserwujemy wyraźny wzrost liczby rezerwacji dokonywanych przez urządzenia mobilne. Ich odsetek zwiększył się z 17 proc. w 2014 roku do 21,5 proc. w roku kolejnym. W związku z tym jeszcze dynamiczniej inwestujemy w rozwój naszych usług dostępnych na urządzeniach przenośnych. Jestem przekonany, że nowa aplikacja na androida to kolejny krok, który zapewni naszym użytkownikom jeszcze większą wygodę rezerwacji mobilnych – komentuje Philipp Brinkmann, współzałożyciel i prezes Tripsta. Nowa aplikacja na Androida to kolejna inwestycja firmy w rozwój rozwiązań mobilnych. W tym roku Tripsta.pl zaktualizowała także aplikację do rezerwacji i planowania podróży poprzez iOS. W nowej wersji znalazł się ulepszony system powiadomień, który informuje o atrakcyjnych ofertach na ulubionych trasach i porównuje najkorzystniejsze ceny znalezione dla danego połączenia. Aplikacja umożliwia również elastyczne wyszukiwanie w przedziale czasowym do trzech dni. Ponadto powiadomienia można łatwo spersonalizować – użytkownicy mogą wybrać spośród powiadomień push, mailowych lub korzystać z obu jednocześnie.


W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail