Nasza oferta podąża za rozwojem siatki LOT

LOT zadecydował, że chce oferować, zwłaszcza klientom korporacyjnym, więcej usług niż tylko przeloty, a nie wszystkie z nich można realizować jako przewoźnik – mówi Michał Leman, prezes zarządu LOT Travel.

pws-2017-01-19


Skąd pomysł na zbadanie podróży świątecznych Polaków?

Stwierdziliśmy, że okres świąt Bożego Narodzenia jest trzecim po wakacjach i feriach zimowych okresem pod względem liczby podróży. Chcieliśmy sprawdzić, czego nasi klienci poszukują, kiedy tego poszukują i jaki budżet mają do dyspozycji. Dzięki takim informacjom możemy lepiej dopasowywać ofertę do ich potrzeb, a przez to osiągać lepsze wyniki. Poza tym chcieliśmy zbadać, jak liczna jest naprawdę populacja podróżujących w okresie Bożego Narodzenia, ponieważ nie ma dokładnych i aktualnych danych na ten temat. I okazało się, że naprawdę wiele osób podróżuje – 7 mln osób w ciągu ostatnich dwóch lat to duża liczba. Najważniejszą wiadomością dla biur podróży jest to, że rośnie grupa osób zainteresowanych w tym okresie wyjazdami wakacyjno-wypoczynkowymi, a więc takimi, które wykupuje się u organizatora turystycznego w całości lub przynajmniej częściowo.

Kim są klienci LOT Travel w tym okresie?

To bardzo różnorodna grupa, ale jeśli chodzi o klientów indywidualnych, to dzielą się mniej więcej po połowie na tych, którzy korzystają z usług biura podróży i tych, którzy korzystają tylko z przelotu. Ta ostatnia grupa w dużej części udaje się na święta do rodziny – najczęściej do Niemiec czy Wielkiej Brytanii. Ważną grupę stanowi również Polonia amerykańska. Jeśli chodzi o klientów biur podróży, to są to osoby poszukujące ciepłych miejsc do wypoczynku lub regionów narciarskich.

LOT Travel działa już trzy lata. Jakie były okoliczności powołania przez PLL LOT takiej specjalistycznej spółki?

W ramach programu restrukturyzacji...


Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail