Dziś Travelport to znacznie więcej niż GDS

Pracujemy nad promocją globalnych rozwiązań i wypracowaniem najlepszych praktyk dla naszych klientów w Europie Wschodniej. Niektóre z nich, jak Best Buy Plus, stworzone w Polsce, pracują teraz na korzyść wielu klientów w różnych krajach i na różnych kontynentach – mówi Katarzyna Fabiańska Country Manager Poland Travelport.

pws-2017-01t-15
Katarzyna Fabiańska – Travelport Country Manager Polska. Od listopada 2016 odpowiedzialna za rozwój Travelport w Polsce, umocnienie pozycji firmy na rynku polskim a także zwiększenie jej rozpoznawalności. Dynamiczny manager, specjalizujący się w sprzedaży i obsłudze klienta. Ponad 20-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami w globalnych korporacjach. Energiczna, zmotywowana i odpowiedzialna. Szybka w myśleniu i działaniu, pozytywnie nastawiona i otwarta. Pasjonatka ludzi, sportu, dobrej muzyki i psów.



Dziś Travelport to znacznie więcej niż GDS, jak przez lata był nazywany. Czym zajmuje się obecnie firma?

Centrum zainteresowania Travelport to wciąż zapewienie dostępności jak najszerszej oferty rynku podróży wszystkim jego użytkownikom. Istotna jest transformacja firmy z tradycyjnego GDS w platformę Travel Commerce, która zmienia sposób sprzedaży usług turystycznych przez naszych klientów. Od roku 2012 zainwestowaliśmy w nasze produkty 830 milionów dolarów, tak aby odpowiedzieć na trendy i niezaspokojone potrzeby całego rynku – zarówno linii lotniczych, jak i usług Beyond Air, które obejmują rozwiązania dystrybucyjne hoteli, wynajem samochodów, pociągów, statków wycieczkowych, płatności podróży B2B, rozwiązania mobilne, reklamy oraz szereg dodatkowych usług. Platforma Travelport Travel Commerce tworzy synergie i efekt powiązań, które ułatwiają wzrost przychodów w całym sektorze travel.

Co jest obecnie największym wyzwaniem dla Travelport? Nad czym obecnie pracuje firma?

Obszarem, który wyznacza kierunki rozwoju...


Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail