Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.


Zachowania klientów, nie tylko hoteli

Sabre Corporation przy współpracy z platformą przygotował raport opisujący typy gości hotelowych. Jednak przedstawione w nim rodzaje zachowań klientów dotyczą również stosunku do innych usług turystycznych.

pws-2017-03b-34

Sabre Corporation dostarcza najnowsze technologie dla ponad 32 000 hoteli na całym świecie, co daje dobrą próbkę do wyciągania ogólnych wniosków na temat zachowań i preferencji klientów hotelowych. Ich dobre poznanie pozwala na tworzenie lepiej dopasowanych ofert. – W dzisiejszym, szybko rozwijającym się świecie, tendencje konsumenckie mogą szybko wyjść poza niszową grupę odbiorców i zacząć wpływać na dużą część konsumentów i turystów bez względu na to, skąd pochodzą – powiedział Richard Wiegmann, dyrektor zarządzający i dyrektor komercyjny Sabre Hospitality Solutions w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce. – Te marki hotelowe, które są otwarte na nowo pojawiające się trendy, wzmocnią relacje z klientami, poprzez dostarczanie im doświadczenia, wykraczającego poza ich oczekiwania – dodał Wiegmann. Analitycy wyróżnili cztery główne typy klientów.

„Status Seekers” – Poszukiwacze prestiżu

Konsumenci chcą wyrazić, kim są i jaki jest ich status społeczny, poprzez marki...



  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności