Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.
 

 



Ile warte są spotkania w Polsce

Rynek spotkań należy w naszym kraju do bardzo dynamicznie rozwijających się segmentów branży turystycznej.

 pws 2017 03c 18

W skali światowej rynek ten jest bardzo atrakcyjny i lukratywny. Z tego powodu o względy organizatorów imprez zabiega wiele krajów czy regionów. Pośród tej silnej konkurencji Polska ma szanse być poważnym graczem. Z tego powodu tak ważne jest oszacowanie wielkości i wartości tego rynku w Polsce. Celem badania objętego projektem „Wpływ ekonomiczny przemysłu spotkań na gospodarkę Polski – Poland Meetings Impact 2015” było określenie ekonomicznego znaczenia spotkań i wydarzeń w Polsce i ukazanie ich wkładu w gospodarkę. Autorzy raportu zbadali ich znaczenie dla wartości dodanej, PKB i zatrudnienia. Analizie poddano trzy grupy interesariuszy: uczestników spotkań i wydarzeń, ich organizatorów oraz zarządców obiektów. R aport jest pierwszym tego typu dokumentem w Polsce.

Został przygotowany przez zespół naukowo-branżowy pod auspicjami Meeting Professionals International Poland Chapter, Poland Convention Bureau Polskiej Organizacji Turystycznej. Jego twórcy współpracowali również z biurami marketingu miejsc oraz organizatorami spotkań. Uzyskane dane oraz zbudowany na potrzeby badania model ekonometryczny oparty na danych Głównego Urzędu Statystycznego pozwoliły na zrealizowanie założonego celu. – W raporcie omówiono badania dotyczące wpływu ekonomicznego przemysłu spotkań na gospodarkę wybranych krajów (badania pionierskie w skali światowej), przedstawiono i uporządkowano kwestie terminologiczne oraz scharakteryzowano rynek przemysłu spotkań w Polsce.

pws 2017 03c 20

Bardzo się cieszę, że dzięki współpracy z MPI Foundation było to możliwe – komentuje Agnieszka Faracik-Leśniak, prezes MPI Poland Charter. Przemysł spotkań ma znaczny udział w wielu gospodarkach na świecie. Autorzy raportu podają interesujące przykłady. Nawet jeśli uwzględnić różnice w...


Wydanie: 3/2017, RAPORT

  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności