Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.


Lidl będzie sprzedawał wycieczki

Sieć Lidl jest obecna na światowym rynku turystycznym od ponad 10 lat, teraz wchodzi także na Polski. W ofercie, oprócz tradycyjnych wycieczek, takich jak zwiedzanie, wypoczynek czy city break, znajdą się także wyprawy, zarówno w Polsce, jak i za granicą. Lidl nawiązał współpracę z polskimi biurami podróży, m.in. Rainbow, Neckermann Podróże czy Prestige Tours.

rt 2017 09zz 01

Nowe oferty będą pojawiać się w katalogu co dwa tygodnie, co pozwoli każdemu znaleźć wymarzoną wycieczkę nie tylko w okresie wakacyjnym, ale przez cały rok. Katalogi będą dostępne zarówno na stronie internetowej, jak i w wersji drukowanej w sklepach. Ofertę kupować będzie można w dogodny dla siebie sposób – online (www.lidl-podroze. pl) lub za pośrednictwem infolinii, która zapewni dostęp do niej wszystkim zainteresowanym klientom. Lidl Podróże to nie tylko niezwykłe i ciekawe wycieczki, ale także najwyższe standardy bezpieczeństwa oraz sprawdzeni dostawcy. W ofercie sieci dostępne będą jedynie obiekty hotelarskie, które zostały sprawdzone przez pracowników lub dostawców Lidl Podróże. Podobnie sytuacja wygląda w wypadku samego przejazdu czy przelotu. Lidl korzysta jedynie z najnowocześniejszych autokarów oraz jedynie ze sprawdzonych przewoźników lotniczych, omijając szerokim łukiem linie umieszczone na tzw. czarnej liście linii lotniczych prowadzonej przez Komisję Europejską. Ceny niektórych imprez, które pojawiły się w pierwszej gazetce, a były również w ofertach agencyjnych, wywołały protesty wśród agentów, w imieniu których OSAT zarzucił gigantowi dumping. Rainbow, o którego ofertę chodziło, zapewnił, że dublowanie ofert więcej się nie zdarzy. Kolejnym ruchem Lidla, który wzburzył agentów, była oferta kuponów rabatowych za zakupy w sklepach spożywczych sieci. Tym razem chodzi o to, że agenci mają zakaz przeprowadzania akcji promocyjnych. OSAT zapowiedział rozmowy z touroperatorami w tej sprawie.


Wydanie: 9/2017, AKTUALNOŚCI

Polecamy także:

Zwyczaje urlopowe Polaków i prognoza na zimę 2020 - egzotyka
Turcja, Egipt i Tunezja zadomowiły się w czołówce ulubionych kierunków wakacyjnych. Grecja wciąż na pierwszym miejscu, ale przez cały sezon musiała toczyć...

Więcej turystów w Czechach
W trzecim kwartale 2019 roku w obiektach zbiorowego zakwaterowania w Czechach zatrzymało się 4,5 miliona krajowych i 3,3 miliona zagranicznych turystów. Łabska...

Turystyka zmieni ministerstwo
 Zmiany w rządzie dotyczą również turystyki, która zmieni resort. Z ministerstwa sportu i turystyki (które zmieni nazwę na ministerstwo sportu), przejdzie do...

Ponad 3 miliony pasażerów na wrocławskim lotnisku
Na progu sezonu jesienno-zimowego ruch w Porcie Lotniczym Wrocław pozostaje na wysokim poziomie. Można już prognozować, że w tym roku lotnisko ponownie pobije swój...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności