Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.


Powstało konsorcjum GAR

GAR to skrótowa nazwa konsorcjum polskich przedstawicielstw typu GSA (General Sales Agent) i biur reprezentujących zagraniczne firmy turystyczne w Polsce (Representations).

rt 2018 01az 04

  Członkowie GAR mają nadzieję, że wynikiem tej współpracy będą m.in.: lepsza wiarygodność firm reprezentowanych w Polsce, wspólna polityka w zakresie organizowania tzw. fam tripów dla biur podróży, kreowanie etycznych wzorców i wyeliminowanie nieuczciwych zachowań biur podróży wobec zagranicznych partnerów, promowanie na świecie polskiego wyjazdowego rynku jako innowacyjnego i godnego inwestowania. Biura zrzeszone w GAR zamierzają koordynować swoje plany, aby uniknąć spiętrzeń imprez w tym samym czasie. GAR jest otwarty na współpracę z takimi organizacjami jak SOIT, SITE czy MPI. Gościem specjalnym spotkania był Cezary Wilemajtys, prezes SITE Poland, który zaproponował utworzenie przy polskim oddziale komisji ds. reprezentacji, której zadaniem byłaby nie tylko promocja Polski jako dynamicznie rozwijającego się rynku turystyki wyjazdowej typu MICE, ale także funkcja doradcza i rekomendacyjna dla zagranicznych firm turystycznych pragnących współpracować z biurami podróży w Polsce. Promocja firm zrzeszonych w GAR na polu międzynarodowym będzie sprzyjać wzrostowi zainteresowania całego świata naszym rynkiem i generować wymierne korzyści dla wszystkich uczestników biorących udział w procesie realizacji imprez wyjazdowych z Polski.


Wydanie: 1/2018, AKTUALNOŚCI

Polecamy także:

Znamy Polskie Marki Turystyczne
Za nami rozstrzygnięcie I naboru w ramach projektu „Polskie Marki Turystyczne” W poniedziałek, 16 września 2019 roku w Reducie Banku Polskiego odbyło się...

Turystyka rośnie o 4 proc.
Takie dane znajdują się w najnowszym Światowym Barometrze Turystyki UNWTO opublikowanym przed 23. zgromadzeniem organizacji. Dane obejmują okres od stycznia do...

Gdzie mieliśmy kłopoty - Europ Assistance Polska podsumowuje
Europ Assistance Polska podsumowała strukturę spraw assistance zrealizowanych podczas tegorocznych wakacji. Najczęściej zgłoszenia dotyczyły assistance...

Bałtyk, na tydzień z rodziną - wakacje według Travelist
Jak wynika z danych Travelist, na urlop decydujemy się przede wszystkim w Polsce, na kilka dni i wykupiony z pewnym wyprzedzeniem. Najchętniej odwiedzane w tym...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności