Powstało konsorcjum GAR

GAR to skrótowa nazwa konsorcjum polskich przedstawicielstw typu GSA (General Sales Agent) i biur reprezentujących zagraniczne firmy turystyczne w Polsce (Representations).

rt 2018 01az 04

  Członkowie GAR mają nadzieję, że wynikiem tej współpracy będą m.in.: lepsza wiarygodność firm reprezentowanych w Polsce, wspólna polityka w zakresie organizowania tzw. fam tripów dla biur podróży, kreowanie etycznych wzorców i wyeliminowanie nieuczciwych zachowań biur podróży wobec zagranicznych partnerów, promowanie na świecie polskiego wyjazdowego rynku jako innowacyjnego i godnego inwestowania. Biura zrzeszone w GAR zamierzają koordynować swoje plany, aby uniknąć spiętrzeń imprez w tym samym czasie. GAR jest otwarty na współpracę z takimi organizacjami jak SOIT, SITE czy MPI. Gościem specjalnym spotkania był Cezary Wilemajtys, prezes SITE Poland, który zaproponował utworzenie przy polskim oddziale komisji ds. reprezentacji, której zadaniem byłaby nie tylko promocja Polski jako dynamicznie rozwijającego się rynku turystyki wyjazdowej typu MICE, ale także funkcja doradcza i rekomendacyjna dla zagranicznych firm turystycznych pragnących współpracować z biurami podróży w Polsce. Promocja firm zrzeszonych w GAR na polu międzynarodowym będzie sprzyjać wzrostowi zainteresowania całego świata naszym rynkiem i generować wymierne korzyści dla wszystkich uczestników biorących udział w procesie realizacji imprez wyjazdowych z Polski.


Wydanie: 1/2018, AKTUALNOŚCI

To też może Cię zainteresować





W najnowszym wydaniu
 





  
Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail