Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.
 



 



Cyfrowy podróżny

Współczesny podróżny korzysta z wielu aplikacji mających mu pomóc i ułatwić podróż. Jak podejmuje decyzje? Jak się nimi posługuje i czego od nich oczekuje – zbadali eksperci firmy Travelport.

rt 2018 01az 17

  Postanowili oni zbadać zwyczaje i preferencje współczesnych podróżnych z wybranych krajów oraz sprawdzić, jak często i jak chętnie korzystają oni z rozwiązań mobilnych podczas planowania i samej podróży. The Global Digital Traveler Research to ankieta internetowa Travelportu przeprowadzona w sierpniu 2017 r. Badaniami objęto 19 krajów z całego świata. Udział w nich wzięli jedynie respondenci, którzy odbyli przynajmniej jedną podróż lotniczą w ostatnim roku. W sumie było to 11 tys. osób. Istnieją tysiące aplikacji internetowych mających pomóc turyście w podróży. Pomagają planować, znaleźć nocleg, wskazują atrakcje, prognozy pogody itp. Jednak czy ten nadmiar informacji nie przeszkadza? W ostatnich latach liczba aplikacji dla podróżnych znacznie wzrosła. Przeciętny turysta korzysta podczas podróży z 16 różnych aplikacji. Jest więc najbardziej pozostającym w kontakcie podróżnym w historii. 

W informacyjnej dżungli

Wydaje się, że mając te wszystkie informacje na wyciągnięcie ręki, powinien być pewny siebie, kompetentny i dobrze zorganizowany. Jednak jak wynika z badań Travelportu, ilość informacji, jaką dostarczają...



Opr. Andrzej Jarczewski

Wydanie: 1/2018, e-TURYSTYKA
W najnowszym wydaniu
 





  
Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail