Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.


Grupa Satoria pierwsza z certyfikatem Chinese Tourist Welcome

Polska coraz częściej pojawia się w planach podróży chińskich turystów do Europy. Według ostatnich statystyk POT, liczba Chińczyków, którzy w pierwszych 11 miesiącach 2017 r. odwiedzili Polskę, przekroczyła 124 tys., co stanowi ponad 50-procentowy przyrost w porównaniu z poprzednim rokiem.

 rt 2018 02a3 08

  Aby uczcić Rok Turystyki EU – China 2018, Grupa Satoria zaoferowała swoim pracownikom program szkoleniowy, którego celem jest właściwe zrozumienie potrzeb chińskiego klienta. Dzięki temu personel hoteli będzie mógł lepiej spełniać oczekiwania swoich gości z Chin. Szkolenie zostało przeprowadzone przez firmę Chinese Outbound Travel, która jest wyłącznym partnerem COTRI (China Outbound Travel Research Institute) w Polsce. Tomasz Janczak, prezes Chinese Outbound Travel, tak skomentował pierwsze certyfikaty dla polskiej grupy hotelowej: – Cieszę się, że polskie firmy z branży turystycznej zaczynają dostrzegać potencjał chińskiego rynku turystyki wyjazdowej. Biorąc pod uwagę dynamiczny wzrost przyjazdów do Polski oraz plany reaktywacji Jedwabnego Szlaku, który również będzie przebiegał przez nasz kraj, musimy być gotowi na przyjęcie większej liczby turystów z Chin. Pamiętajmy, że siła zakupowa tej grupy jest największa na świecie i przekracza już 230 mld dol. rocznie. Jeżeli chcemy część tego tortu dla siebie, musimy zadbać o to, żeby chiński turysta mógł te pieniądze u nas wydać, oferując im chociażby odpowiednie metody płatności czy elastyczność w dostępie do towarów, których szukają


Wydanie: 2/2018, AKTUALNOŚCI

Polecamy także:

Znamy Polskie Marki Turystyczne
Za nami rozstrzygnięcie I naboru w ramach projektu „Polskie Marki Turystyczne” W poniedziałek, 16 września 2019 roku w Reducie Banku Polskiego odbyło się...

Turystyka rośnie o 4 proc.
Takie dane znajdują się w najnowszym Światowym Barometrze Turystyki UNWTO opublikowanym przed 23. zgromadzeniem organizacji. Dane obejmują okres od stycznia do...

Gdzie mieliśmy kłopoty - Europ Assistance Polska podsumowuje
Europ Assistance Polska podsumowała strukturę spraw assistance zrealizowanych podczas tegorocznych wakacji. Najczęściej zgłoszenia dotyczyły assistance...

Bałtyk, na tydzień z rodziną - wakacje według Travelist
Jak wynika z danych Travelist, na urlop decydujemy się przede wszystkim w Polsce, na kilka dni i wykupiony z pewnym wyprzedzeniem. Najchętniej odwiedzane w tym...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności