Grupa Satoria pierwsza z certyfikatem Chinese Tourist Welcome

Polska coraz częściej pojawia się w planach podróży chińskich turystów do Europy. Według ostatnich statystyk POT, liczba Chińczyków, którzy w pierwszych 11 miesiącach 2017 r. odwiedzili Polskę, przekroczyła 124 tys., co stanowi ponad 50-procentowy przyrost w porównaniu z poprzednim rokiem.

 rt 2018 02a3 08

  Aby uczcić Rok Turystyki EU – China 2018, Grupa Satoria zaoferowała swoim pracownikom program szkoleniowy, którego celem jest właściwe zrozumienie potrzeb chińskiego klienta. Dzięki temu personel hoteli będzie mógł lepiej spełniać oczekiwania swoich gości z Chin. Szkolenie zostało przeprowadzone przez firmę Chinese Outbound Travel, która jest wyłącznym partnerem COTRI (China Outbound Travel Research Institute) w Polsce. Tomasz Janczak, prezes Chinese Outbound Travel, tak skomentował pierwsze certyfikaty dla polskiej grupy hotelowej: – Cieszę się, że polskie firmy z branży turystycznej zaczynają dostrzegać potencjał chińskiego rynku turystyki wyjazdowej. Biorąc pod uwagę dynamiczny wzrost przyjazdów do Polski oraz plany reaktywacji Jedwabnego Szlaku, który również będzie przebiegał przez nasz kraj, musimy być gotowi na przyjęcie większej liczby turystów z Chin. Pamiętajmy, że siła zakupowa tej grupy jest największa na świecie i przekracza już 230 mld dol. rocznie. Jeżeli chcemy część tego tortu dla siebie, musimy zadbać o to, żeby chiński turysta mógł te pieniądze u nas wydać, oferując im chociażby odpowiednie metody płatności czy elastyczność w dostępie do towarów, których szukają


Wydanie: 2/2018, AKTUALNOŚCI
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail