Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.


Nowa kampania KAYAK

Wyszukiwarka KAYAK połączyła siły z Mattiasem Klumem – wielokrotnie nagradzanym fotografem i producentem filmowym. Nowe działania promocyjne pokazują, jak odpowiednie zaplanowanie podróży pozwala maksymalnie wykorzystać potencjał wyjazdu.

 rt 2018 02a3 18

  Portal rozpoczął 2018 r. nową kampanią reklamową, która pokazuje, że planowanie to najważniejsza część każdego wyjazdu, a dzięki pewnemu podejmowaniu decyzji podróżniczych można śmiało wyruszyć w drogę i jak najlepiej wykorzystać czas spędzony w podróży. Działania promocyjne obejmą emisję spotów w telewizji oraz zintegrowaną reklamę w internecie. Ideę nowej kampanii przedstawia Stefan Petzinger, wiceprezes i dyrektor marketingu na Europę, Bliski Wschód i Afrykę: – KAYAK dostarcza użytkownikom informacje niezbędne do podejmowania najlepszych decyzji dotyczących podróży. Mając pewność swoich wyborów, łatwiej cieszyć się zbliżającym się wyjazdem. Aby wzmocnić ten przekaz, KAYAK nakręcił nowy spot telewizyjny z Mattiasem Klumem, wielokrotnie nagradzanym szwedzkim fotografem i producentem filmowym. Jego zdjęcia pojawiały się m.in. w "National Geographic" (aż trzynaście razy trafiły na okładkę magazynu), The "New York Times" i "Stern". W pierwszym etapie kampanii, który ruszył 30 stycznia, emitowane są 30-sekundowe filmy pokazujące Mattiasa Kluma podczas pracy, gdy utrwala niesamowite momenty, z bliska fotografując dziką przyrodę Południowej Afryki. Oprócz inspirującego spotu z fotografem w kampanii powstały również filmy przedstawiające najpopularniejsze funkcje serwisu: wyszukiwanie hoteli i lotów oraz Prognozę Cen. Reklamy będzie można zobaczyć m.in. w kanałach TVN (TVN24, TVN24 Biznes i świat, TVN Style, TVN Turbo) i Polsat (Polsat 2, Polsat News), w popularnych stacjach filmowych (Ale Kino, AXN, Comedy Central, FOX, Polsat Film, SPI Filmbox) oraz muzycznych, sportowych i tematycznych, m.in.: MTV Polska, Canal+ Sport, Discovery, National Geographic, Food Network czy Domo


Wydanie: 2/2018, AKTUALNOŚCI

Polecamy także:

Ponad 3 miliony pasażerów na wrocławskim lotnisku
Na progu sezonu jesienno-zimowego ruch w Porcie Lotniczym Wrocław pozostaje na wysokim poziomie. Można już prognozować, że w tym roku lotnisko ponownie pobije swój...

GDS - Globalne Systemy Dystrybucji - dodatek do Rynku Turystycznego
Dodatek do Rynku Turystycznego traktujący o technologiach w turystyce.   Jak co roku oddajemy w ręce naszych czytelników specjalny dodatek dotyczący najnowszych...

Niemiecka turystyka 30 lat po upadku muru
Upadek Muru Berlińskiego w listopadzie 1989 r. i zjednoczenie Niemiec w następnym roku stały się najsilniejszymi motorami wzrostu niemieckiej turystyki...

GDS - Globalne Systemy Dystrybucji - dodatek do Rynku Turystycznego
Wywiady, nowości, trendy – najnowsze technologie w naszym corocznym dodatku. W tym roku piszemy nie tylko o Globalnych Systemach Dystrybucji, ale i innych...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności