Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.


Nowa kampania KAYAK

Wyszukiwarka KAYAK połączyła siły z Mattiasem Klumem – wielokrotnie nagradzanym fotografem i producentem filmowym. Nowe działania promocyjne pokazują, jak odpowiednie zaplanowanie podróży pozwala maksymalnie wykorzystać potencjał wyjazdu.

 rt 2018 02a3 18

  Portal rozpoczął 2018 r. nową kampanią reklamową, która pokazuje, że planowanie to najważniejsza część każdego wyjazdu, a dzięki pewnemu podejmowaniu decyzji podróżniczych można śmiało wyruszyć w drogę i jak najlepiej wykorzystać czas spędzony w podróży. Działania promocyjne obejmą emisję spotów w telewizji oraz zintegrowaną reklamę w internecie. Ideę nowej kampanii przedstawia Stefan Petzinger, wiceprezes i dyrektor marketingu na Europę, Bliski Wschód i Afrykę: – KAYAK dostarcza użytkownikom informacje niezbędne do podejmowania najlepszych decyzji dotyczących podróży. Mając pewność swoich wyborów, łatwiej cieszyć się zbliżającym się wyjazdem. Aby wzmocnić ten przekaz, KAYAK nakręcił nowy spot telewizyjny z Mattiasem Klumem, wielokrotnie nagradzanym szwedzkim fotografem i producentem filmowym. Jego zdjęcia pojawiały się m.in. w "National Geographic" (aż trzynaście razy trafiły na okładkę magazynu), The "New York Times" i "Stern". W pierwszym etapie kampanii, który ruszył 30 stycznia, emitowane są 30-sekundowe filmy pokazujące Mattiasa Kluma podczas pracy, gdy utrwala niesamowite momenty, z bliska fotografując dziką przyrodę Południowej Afryki. Oprócz inspirującego spotu z fotografem w kampanii powstały również filmy przedstawiające najpopularniejsze funkcje serwisu: wyszukiwanie hoteli i lotów oraz Prognozę Cen. Reklamy będzie można zobaczyć m.in. w kanałach TVN (TVN24, TVN24 Biznes i świat, TVN Style, TVN Turbo) i Polsat (Polsat 2, Polsat News), w popularnych stacjach filmowych (Ale Kino, AXN, Comedy Central, FOX, Polsat Film, SPI Filmbox) oraz muzycznych, sportowych i tematycznych, m.in.: MTV Polska, Canal+ Sport, Discovery, National Geographic, Food Network czy Domo


Wydanie: 2/2018, AKTUALNOŚCI

Polecamy także:

Częściej na wakacje jeździmy koleją
Od początku czerwca do końca sierpnia 2019 r. z usług PKP Intercity skorzystało aż 14,2 mln podróżnych. To o ponad 670 tys. więcej niż w czasie ubiegłorocznego...

Thomas Cook nadal z problemami
Turystyczny gigant Thomas Cook potwierdza, że po rozmowach z bankami musi znaleźć dodatkowe 200 milionów funtów by zachować płynność finansową. Informacje o...

Zmiany we władzach PZOT
Polski Związek Organizatorów Turystyki wybrał nowe władze. Na walnym zebraniu na stanowisko prezesa Sławomira Szulca z Exim Tours. W skład nowego zarządu weszli...

Znamy Polskie Marki Turystyczne
Za nami rozstrzygnięcie I naboru w ramach projektu „Polskie Marki Turystyczne” W poniedziałek, 16 września 2019 roku w Reducie Banku Polskiego odbyło się...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności