Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.


Nowe logo Lufthansy

Niemieckie linie pokazały swój nowy, zmodernizowany wizerunek marki klientom i pracownikom podczas dwóch dużych wydarzeń we Frankfurcie i Monachium w środę 7 lutego. Najbardziej widoczną zmianą jest nowe malowanie samolotów.

 

 rt 2018 02a3 20

  W kontekście cyfryzacji i zmieniających się wymagań klientów, Lufthansa uznała, że firma musi zmodernizować wygląd samolotów, aby pozostać nowoczesną. Z okazji 100. rocznicy żurawia, każdy szczegół nowego designu otrzymał nową wersję, aby sprostać wymaganiom ery cyfrowej. Nowy wygląd Lufthansy nadaje poszczególnym elementom nowoczesną jakość, która wyostrza ich wpływ. Projektanci uznali, że przywiązanie do wyjątkowej tradycji marki Lufthansa i poprowadzenie jej w przyszłość ma ogromne znaczenie. Żuraw, charakterystyczna ikona na niebie, zaprojektowany dokładnie 100 lat temu przez grafika Otto Firle, pozostanie ikoną Lufthansy. W przyszłości będzie cieńszy, lepiej wpasowując się w cyfrowy świat. Także cieńszy pierścień sprawi, że żuraw będzie wyglądać bardziej elegancko, wprowadzając go na pierwszy plan i zapewniając mu więcej przestrzeni. Podsumowując, logo zyska lekkość i elegancję. Zachowane zostanie również znane niebiesko- -żółte połączenie kolorów Lufthansy – ale ich użycie zostanie zdefiniowane na nowo. Niebieski stworzony specjalnie dla Lufthansy jest nieco ciemniejszy, elegantszy i staje się wiodącym kolorem marki. Oznacza niezawodność, przejrzystość i wartość. Po 30 latach flota Lufthansy będzie stopniowo zmieniać malowanie. Nowy design został stworzony w ścisłej współpracy z licznymi ekspertami. Po wstępnych, intensywnych badaniach nad ponad 800 projektami i barwami, nowy design został ukończony. W zgodzie ze standardem premium, dominującym kolorem w najbliższych dekadach będzie niebieski. Również identyfikacja wizualna Lufthansa Group została odświeżona. Z nowego logo zniknął żuraw, pisane jest z użyciem wyłącznie wielkich liter. Wzięto pod uwagę różnorodność marek grupy oraz neutralność tych firm. Nowo powstały font korporacyjny jest ponadczasowy i niezależny, charakteryzuje go użycie kapitalików


Wydanie: 2/2018, AKTUALNOŚCI

Polecamy także:

Zwycięzcy XIII konkursu na Najlepsze Centrum Informacji Turystycznej
Podczas Targów World Travel Show PTAK w Nadarzynie Polska Organizacja Turystyczna rozdała nagrody w XIII edycji konkursu na Najlepsze Centrum Informacji Turystycznej w...

Hotelarskie Perły Rynku Turystycznego
Coroczny dodatek do Rynku Turystycznego, traktujący o hotelach.   Kolejny raz oddajemy w ręce naszych czytelników dodatek przygotowany wraz z redakcją miesięcznika...

Najnowszy numer Rynku Turystycznego
W najnowszym numerze Rynku Turystycznego publikujemy między innymi:   Koniec najstarszego biura podróży Upadek koncernu Thomas Cook, choć był do przewidzenia w...

Programowe wsparcie przemysłu spotkań
21 października w Katowicach podczas Gali Ambasadorów Kongresów Polskich Polskie Linie Lotnicze LOT oraz Polska Organizacja Turystyczna ogłosiły powstanie...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności