Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.


Orbis – pierwsze hotele w Słowenii

Grupa Hotelowa Orbis, której partnerem strategicznym jest AccorHotels, otworzyła swoje pierwsze hotele w Słowenii, we współpracy z lokalnym partnerem i inwestorem – Terme Maribor. Po zakończeniu kompleksowej modernizacji oba hotele – działające na podstawie umów franczyzy pod znanymi markami AccorHotels, Mercure oraz ibis Styles – przywitały pierwszych gości. Hotele są położone w centrum miasta Maribor, w regionie Styrii słynącym z najstarszych na świecie winnic.

 

rt 2018 02a3 21

Mercure Maribor City Center nawiązuje do lokalnej tradycji winiarskiej w wystroju wnętrz i menu restauracji. Maribor, drugie co do wielkości miasto Słowenii, jest także ośrodkiem wielu wydarzeń kulturalnych i siedzibą jednej z największych publicznych instytucji kultury w Słowenii – Słoweńskiego Teatru Narodowego, tu odbywają się festiwale sztuki Borštnikov. W tętniącym życiem kulturalnym mieście ibis Styles Maribor City Center wita gości, zapraszając do własnego teatru. Opowieść o balecie, sztukach teatralnych, operze otwiera przed gośćmi zupełnie nowy świat, wypełniony interesującymi elementami i oferujący różne formy interakcji. – Orbis jest czołowym operatorem hoteli w Europie Środkowo- -Wschodniej. Posiada ponad 120 hoteli i jest wyłącznym licencjodawcą wszystkich marek AccorHotels w regionie. Po otwarciu – w partnerskiej współpracy z Terme Maribor – hoteli Mercure i ibis Styles w Mariborze, Słowenia jest 12. państwem, w którym jesteśmy obecni, co wzmacnia naszą czołową pozycję w regionie – powiedział Frank Reul, dyrektor ds. rozwoju Orbis SA. 


Wydanie: 2/2018, AKTUALNOŚCI

Polecamy także:

Znamy Polskie Marki Turystyczne
Za nami rozstrzygnięcie I naboru w ramach projektu „Polskie Marki Turystyczne” W poniedziałek, 16 września 2019 roku w Reducie Banku Polskiego odbyło się...

Turystyka rośnie o 4 proc.
Takie dane znajdują się w najnowszym Światowym Barometrze Turystyki UNWTO opublikowanym przed 23. zgromadzeniem organizacji. Dane obejmują okres od stycznia do...

Gdzie mieliśmy kłopoty - Europ Assistance Polska podsumowuje
Europ Assistance Polska podsumowała strukturę spraw assistance zrealizowanych podczas tegorocznych wakacji. Najczęściej zgłoszenia dotyczyły assistance...

Bałtyk, na tydzień z rodziną - wakacje według Travelist
Jak wynika z danych Travelist, na urlop decydujemy się przede wszystkim w Polsce, na kilka dni i wykupiony z pewnym wyprzedzeniem. Najchętniej odwiedzane w tym...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności