Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.
 


 




Dostarczanie wrażeń

W jaki sposób internetowe biura podróży mogą zachęcać klientów, aby rezerwowali u nich usługi dodatkowe, a nie tylko samą imprezę – zastanawiają się eksperci Sabre.

 

 rt 2018 02a3 34

 

Sposób, w jaki ludzie poszukują możliwości wyjazdu, zmienił się diametralnie w ciągu ostatnich dziesięciu lat. Zmiany technologiczne sprawiły, że coraz częściej zakupów usług dokonujemy w drodze. Umożliwia to dostępność rozwiązań na urządzenia mobilne, dzięki którym można przeglądać oferty i dokonywać zakupów. Taki klient zwykle oczekuje, że znajdzie wszystko, czego szuka, za jednym kliknięciem. Biura podróży online (OTA) zdają sobie sprawę, że klienci dziś nie skupiają się już wyłącznie na cenie, ale coraz częściej poszukują wyjątkowych, i co ważne, spersonalizowanych doświadczeń. Jak pokazują analizy, klienci zwykle są gotowi zapłacić średnio o 25 proc. więcej za dodatkowe usługi, takie jak wybór miejsca, Wi-Fi itp., które zaspokoją ich indywidualne potrzeby. 

Personalizacja

Współcześni klienci korzystają ze spersonalizowanych usług oferowanych przez uznane marki, takie jak Amazon czy Netflix. W rezultacie od innych również oczekują takiej personalizacji, wychodząc z założenia, że usługodawca powinien wiedzieć, czego oczekują i jak te oczekiwania spełnić. Niektóre firmy niezwykle biegle pozyskują i analizują dane, na podstawie których tworzą profile swoich klientów. Na podstawie zebranych informacji podejmują świadome decyzje biznesowe, ulepszają swoje usługi i oferują klientom to, co powinno ich zainteresować. Widać...


Wydanie: 2/2018, e-TURYSTYKA

  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© 2017 ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne