Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.


Świetny wynik niemieckiej turystyki w 2017 r.

Na krótko przed podaniem finalnych danych dotyczących ruchu turystycznego rysuje się świetny wynik niemieckiej turystyki przyjazdowej.

 

 rt 2018 02a3 43

 

W opublikowanych właśnie danych za okres styczeń-listopad 2017 r. Federalny Urząd Statystyczny zliczył 78 mln noclegów gości z zagranicy, co daje wzrost o 3,5 proc. w stosunku do roku ubiegłego. – W całym 2017 r. niemiecka turystyka przyjazdowa rozwija się dynamiczniej niż przed rokiem. O ile w ubiegłym roku wzrost wyniósł 1,4 proc., o tyle w obecnym podwoił się. Do tego wyniku przyczynia się ekonomiczna i polityczna stabilność na wielu rynkach źródłowych, a także świetne pozycjonowanie marki – „Germany simply inspiring” – komentuje Petra Hedorfer, prezes zarządu Niemieckiej Centrali Turystyki (DZT). Największy wolumen dla niemieckiej turystyki przyjazdowej stanowią podróże z Europy (72,9 proc.), jednak wzrosty w 2017 r. generuje przede wszystkim kontynent amerykański. Świetne rezultaty osiągnął największy rynek daleki, USA (+8,6 proc.). Wysokie wzrosty generuje także Brazylia, Kanada i Ameryka Środkowa. Dwucyfrowe wzrosty notują w 2017 r. także kraje BRIC. Rynek brazylijski, po ubiegłorocznych spadkach, ustabilizował się i generuje w okresie styczeń-listopad 2017 r. wzrost o 14,7 proc., dobry wynik notuje też Rosja (+20,6 proc.). Solidne wzrosty mają Indie (+12,6 proc.) i Chiny (+10,6 proc.).


Wydanie: 3/2018, AKTUALNOŚCI

Polecamy także:

Znamy Polskie Marki Turystyczne
Za nami rozstrzygnięcie I naboru w ramach projektu „Polskie Marki Turystyczne” W poniedziałek, 16 września 2019 roku w Reducie Banku Polskiego odbyło się...

Turystyka rośnie o 4 proc.
Takie dane znajdują się w najnowszym Światowym Barometrze Turystyki UNWTO opublikowanym przed 23. zgromadzeniem organizacji. Dane obejmują okres od stycznia do...

Gdzie mieliśmy kłopoty - Europ Assistance Polska podsumowuje
Europ Assistance Polska podsumowała strukturę spraw assistance zrealizowanych podczas tegorocznych wakacji. Najczęściej zgłoszenia dotyczyły assistance...

Bałtyk, na tydzień z rodziną - wakacje według Travelist
Jak wynika z danych Travelist, na urlop decydujemy się przede wszystkim w Polsce, na kilka dni i wykupiony z pewnym wyprzedzeniem. Najchętniej odwiedzane w tym...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności