Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.

 



Jest FlixBus, będzie FlixTrain

Pięć lat po uruchomieniu FlixBusa, obecnie największego w Europie operatora dalekobieżnych połączeń autobusowych, spółka FlixMobility włącza do swojej oferty trasy obsługiwane przez pociąg – FlixTrain.

 

 rt 2018 02a3 44

 

FlixTrain zacznie kursować 24 marca na terenie Niemiec. W pierwszej kolejności będzie obsługiwał regularne połączenia na trasie Hamburg – Duesseldorf – Kolonia, a od połowy kwietnia również Berlin – Frankfurt n.Menem – Stuttgart. Do końca kwietnia 2018 r. FlixTrain połączy 28 destynacji w Niemczech. – Autobus i kolej doskonale się uzupełniają. Dodając FlixTrain do oferty FlixMobility, możemy zapewnić przystępne cenowo opcje podróży dla jeszcze większej liczby osób – podkreśla André Schwämmlein, współzałożyciel i dyrektor zarządzający FlixMobility. – Chcemy pokazać tym samym, że wygodna i szybka podróż na długich dystansach nie musi być droga. Ceny biletów na FlixTrain rozpoczynają się od 9,99 euro i są dostępne na stronie www.FlixTrain.com, w aplikacji FlixBus oraz w sklepach FlixBus na terenie Niemiec. FlixTrain zostanie zintegrowany z siecią FlixBus w całych Niemczech, zapewniając tym samym nowe alternatywy dla podróży samochodem. – Chcemy promować przystępne cenowo podróże i przyjazne dla środowiska alternatywy dla samochodu. Dzięki naszej siatce połączeń, składającej się obecnie z tras obsługiwanych przez autobusy i kolej, tworzymy nową wizję mobilności – mówi Schwämmlein. – Zawsze szukamy nowych możliwości, jednak na ten moment nie mamy planów uruchomienia FlixTrain na innych rynkach, w tym w Polsce. Tam koncentrujemy się obecnie na wprowadzeniu atrakcyjnej oferty letniego rozkładu.


Wydanie: 3/2018, AKTUALNOŚCI

Polecamy także:

Polka na urlopie
    Dla 46% Polek najważniejsza na urlopie jest możliwość odcięcia się od codziennych obowiązków, według 33% kobiet regeneracja fizyczna i psychiczna. Letni...

Turystyczny internet w lipcu
W lipcu z internetu korzystało 27,9 mln Polaków (13,9 mln kobiet oraz 14 mln mężczyzn). Najbardziej aktywny pod względem liczby internautów był poniedziałek 1...

Konkurs "Na Wsi Najlepiej" - rozstrzygnięty
Do tegorocznej edycji konkursu „Na Wsi Najlepiej – 12 dobrych praktyk w turystyce wiejskiej” zgłoszono aż 169 obiektów związanych z polską turystyką...

Grecja vs Turcja - półmetek lata w Travelplanet
O tytuł królowej lata Grecja ostro rywalizuje z Turcją. W sierpniu wakacje z biurami podróży zaplanowało blisko 17 proc. więcej turystów niż w zeszłym roku. W...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności